پاکسازی هواوپونوپونو جو ویتالی

عبارت پنجم هواوپونوپونو

بعد از«متاسفم،لطفا من را ببخش، متشکرم،عاشقتم»چه بگوییم؟ سیستم هواوپونوپونو برای انسانی طراحی شده است که به این جهان هستی گام نهاده تا سفر پرشکوه زندگی را تجربه کند و اوج موفق و موثربودنش را به رخ جهان هستی بکشد. ما انسان‌ها آمده‌ایم تا خورشید بودن‌مان را زندگی کنیم.
انسان‌ها در روی دادن بسیاری از رخدادها سهیم هستند و این عمل از درون‌شان ناشی می‌شود. افراد بسیاری از چنین چیزی آگاه نیستند و تعداد زیادی هم تا امروز حتی چنین چیزی را نشنیده‌اند. زمانی که چنین نکته‌ای را می‌شنوند هم نسبت به آن بی‌توجه هستند و با آن مبارزه می‌کنند و در مقابل شنیدن آن به هر نوعی می‌ایستند.
هواوپونوپونو به شما می‌آموزد که مسئولیت‌پذیر باشید، یعنی مسئولیت حضور در آفرینش بسیاری از رویدادهای بد زندگی‌تان را بپذیرید. هنگامی که این مسئولیت را بر عهده می‌گیرید، هواوپونوپونو را در زندگی‌تان فعال می‌سازید.
⭐️ به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از مشاهده این کلیپ، مقاله «خلاصه کاربردی کتاب محدودیت صفر جو ویتالی و تکنیک اسرارآمیز هاوایی هواوپونوپونو» را در وبسایت ذهن برتر محمد سیدا مطالعه نمایید.

سیستم هواوپونوپونو

جو ویتالی (Joe Vitale) در مورد هواوپونوپونو مطالب فراوانی به رشته تحریر درآورده و تا به امروز تنها از چهار عبارت اصلی «متأسفم، سپاسگزارم، لطفاً مرا ببخش، دوستت دارم» سخن گفته است؛  جو ویتالی در این ویدئو کلیپ از عبارت پنجم (The fifth phrase) صحبت می‌کند.

 

مشاهده ویدیو فقط مخصوص اعضای باشگاه سوپرمایند است.

ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو جو ویتالی.
.
4.2 6 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه