خلاصه کاربردی کتاب محدودیت صفر جو ویتالی

کتاب محدودیت صفر اثر جو ویتالی

کتاب محدودیت صفر، یا بدون محدودیت به معرفی روش اسرارآمیز بومیان هاوایی یعنی « هواوپونوپونو » می پردازد. کتاب محدودیت صفر توسط دکتر جو ویتالی یا به شکل صحیح تر وایتلی (Joe Vitale)، نویسنده­‌ی کتاب پرفروش عامل جذب، نوشته شده است. جو ویتالی در کتاب محدودیت صفر، داستان آشنایی خود با روانشناس مرموزی به نام ایهالیاکالا هیولن را بازگو می‌کند. این روانشناس توانسته تمام تبهکاران روانی بستری در یکی از بیمارستان‌های هاوایی را شفا دهد.

کتاب محدودیت صفر

دکتر هیولن،Ihaleakala Hew Len ، بدون ملاقات حضوری و ویزیت کردن بیماران، همه­‌ی آنها را شفا داده بود. او هر یک از پرونده‌های بیماران را نگاه میکرد و سپس با بهبودی خود، آنها را شفا میداد!

چطور ممکن است که به منظور شفای دیگران ، خودتان را شفا دهید؟!

اصلا چطور خودتان را شفا دهید؟!

در کتاب محدودیت صفر، از راز شفای بیماران روانی توسط دکتر هیولن پرده برداشته شده است.

دانلود رایگان کتاب صوتی و pdf محدودیت صفر جو ویتالی به همراه تمرینات و نقشه ذهنی آن در باشگاه کتاب‌خوانی سوپرمایند.
هر شخصی از نسل بشر هزاران سال است که عینکی بر چشم دارد که دنیا را دقیقا فقط از پشت آن دیده و یا می بیند. تمامی مذاهب، فلسفه ها، درمانها، نویسنده ها، سخنرانان، اساتید دنیا را از طریق چهارچوب ذهنی خاصی درک می نمایند.جو ویتالی - محدودیت صفر

در محدودیت صفر دکتر جو وایتلی به ما دقیقا خواهد آموخت که چگونه عینک جدیدی بزنیم تا از همه‌ی ظرفیت هایمان بیشتر و بهتر استفاده کنیم و یا حتی عینک‌های دیگری استفاده کنیم که البته بسیار بهتر باشد. وقتی هم که در این کار به موفقیت دست پیدا کنیم به جایی خواهیم رسید که آن را محدودیت صفر نامگذاری خواهیم نمود.

اگر به مباحث متافیزیک، مدیتیشن و پاکسازی درون علاقمند باشین هواپونوپونو دقیقا همون چیزیه که دنبالش می‌گردین.

 

تکنیک اسرارآمیز هاوایی هواوپونوپونو

 هو اوپونو پونو چیست و چه کاربردی دارد ؟

هواپونوپونو روش پاکسازی بومیان هاوایی چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از یادگیری تکنیک هواپونوپونو باید به موارد زیر آگاهی و باور داشته باشید:

  1. دنیای بیرون من، انعکاس افکار درون من است.
  2. اگر افکارم منفی باشند، واقعیت بیرونی ام نیز منفی می شود.
  3. اگر افکارم بی عیب و نقص باشد واقعیتی مملو از عشق خلق خواهم کرد.
  4. من مسئولیت خلق دنیای بیرونم را بر عهده دارم.
  5. من به طور صددرصد مسئول اصلاح افکار منفی ام هستم، افکاری که در من واقعیت بیمارگونه را خلق می کنند.
  6. چیزی به عنوان آن بیرون وجود ندارد همه چیز در درون من است.

 

تکنیک هواپونوپونو چیست؟

هواوپونوپونو یا هواپونوپونو (به انگلیسی: Ho’oponopono) روش پاک‌سازی درونی مبتنی بر بخشش، عشق و دگرگونی می‌باشد که متعلق به بومیان هاوایی است.

کلمهٔ هواوپونوپونو به معنی درست‌کردن اشتباه است. بومیان هاوایی بر این باور بودند که اشتباهات از افکار آلوده شده با خاطرات تلخ گذشته نشات می‌گیرند. روش هواوپونوپونو فرایندی است که ضمن به عهده گرفتن مسئولیت اتفاقات زندگی، انرژی نادرست ناشی از خاطرات و اشتباهات که باعث انسداد، عدم تعادل و بیماری می‌گردد را پاک و آزاد می‌کند.

 

آموزش تکنیک هواپونوپونو

هواوپونوپونوی مدرن می‌گوید، اتفاقاتی که ما در زندگی خود تجربه می‌کنیم اعم از :

  • افرادی که با آنها برخورد می‌کنیم
  • احساساتی که به ما دست می‌دهد
  • و وقایعی که پیش روی ما قرار می‌گیرند

همه و همه ناشی از افکار، باورها، خاطرات و انرژی‌های درونی ما هستند که آگاهانه یا ناآگاهانه به عمق وجودمان رسوخ کرده و در ذهن یا ضمیر ناخودآگاهمان جای گرفته‌اند. در هواوپونوپونوی مدرن، هیچ چیزی جز خودمان وجود ندارد و هیچ‌کسی جز «خودمان» نیاز به پاک‌شدن و رهایی ندارد. برای حل مسئله، باید به درون خودمان رجوع کنیم نه شخص یا چیز دیگری. مشکل هر چیزی که باشد و توسط هر کسی یا چیزی که ایجاد شده باشد، تنها نقطه‌ای که باید به آن رجوع کنیم تا مسئله برطرف شود، درون خودمان است.

خلاصه کلام اینکه، هیچ بیرونی وجود ندارد. همه چیز در درون ما اتفاق می‌افتد.

 

در هواوپونوپونو، چهار عبارت:
  1.  متاسفم
  2.  لطفاً مرا ببخش
  3.  متشکرم
  4.  دوستت دارم

راه رهایی از این خاطرات و انرژی‌های ناخواسته که از وجود آنها بی‌خبر هستیم را برایمان فراهم می‌کند.

منظور از این عبارت‌ها این است که:

  • خدایا متاسفم که از افکار، باورها، احساسات و انرژی‌های ناشی از خاطرات گذشته‌ام آگاه نبوده‌ام.
  • لطفاً مرا ببخش که به خاطر بی‌توجهی به درونیاتم در حال تجربهٔ مسائل فعلی هستم.
  • متشکرم که مرا از این افکار، باورها، احساسات و انرژی‌ها، پاک و رها می‌کنی.
  • دوستت دارم.

 

هواوپونوپونو

 

مفهوم  ۴ جمله در هواوپونوپونو

معنی و مفهوم  ۴ جمله : “متاسفم” – ” لطفاً مرا ببخش ” – ” متشکرم ” –  “دوستت دارم” در هواوپونوپونو چیست ؟

قدم به قدم با هواوپونوپونو

 

1- مرحله اول : توبه – متاسفم

قبل از هر چیز باید یاد بگیریم که مسئولیت کامل هر مسئله‌ای را در زندگی بپذیریم. باید بیاموزیم که بگوییم متاسفم. مرا به خاطر هر آنچه که در درونم جریان دارد و موجب این شده است ببخش. بدین ترتیب مسئولیت را می پذیریم و فرآیند بخشایش و تحول نیز از همین جا آغاز می گردد. خودمان را می بخشیم.

مسئولیت را بپذیرید و طلب بخشایش نمایید تا آن خاطرات پاک شوند. وقتی از حیطه ی خودآگاه پاک شوند در سایر موارد نیز پاک می‌گردند. ولی باید در حین پاکسازی به یاد داشته باشید که این کار را فقط برای “خودتان” و نه برای دیگران انجام می دهید. ما به اینجا آمده ایم تا فقط خودمان را نجات دهیم. اما حسن این فرآیند در این است که به همگان بهره می رساند.

در اول راه مسئولیت مشکلات شخصی خودتون را بپذیرید.

− آیا اضافه وزن دارید؟

− آیا اعتیاد به نیکوتین یا الکل ی… دارید؟

− آیا مشکل پرخاشگری یا عصبانیت مداوم دارید؟

− مشکل سلامتی دارید؟

خب شروع کنید به گفتن “متاسفم“.

تمام کاری که در این مرحله از هواپونوپونو باید بکنید همین است : بگید من متاسفم. واضح در ذهنتون بگید که “من درک می کنم که مسئول این مشکل… که دارم هستم. من واقعا متاسفم که چیزی در ناخودآگاه من هست که باعث بروز این مشکل شده.”

وقتی شما در حال ساختن یک ساختمان جدید هستید، قدیمی باید نابود شود.  تمام ساختارهای قدیمی را نابود کنید.

 

2- مرحله دوم : طلب بخشش – لطفا مرا ببخش

در مورد اینکه به چی یا کی خطاب می کنید نباشید. فقط تکرار کنید و تکرار کنید، لطفا مرا ببخش. به معنی اینکه بابت مشکل… متاسف هستید و طلب بخشش می کنید.

مسئولیت کامل یعنی پذیرش همه چیز… حتی افرادی که به زندگی شما وارد می‌شوند همراه با مشکلات آنها… چون در زندگی‌تان حاضرند و اگر مسئولیت کامل زندگی خود را بپذیرید، باید مسئولیت هرچه آنان تجربه می‌نمایند نیز قبول کنید. پس از پذیرش مسئولیت، پرسشی پدید می‌آید… این که چگونه باید خود را متحول سازید تا بقیه ی دنیا هم تغییر یابد. کتاب محدودیت صفر - جو ویتالی

 

3- مرحله سوم : قدردانی – سپاسگزارم

بگید “سپاسگزارم” . مهم نیست که به چه کسی صحبت می کنید. از بدنتون تشکر کنید ، به خاطر تمام کارهایی که برای شما کرده. از خودتون سپاسگزار باشید که همیشه تلاشش را کرده که بهترین باشه. از کائنات و جهان به خاطر چیزهایی که به شما بخشیده تشکر کنید. در آخر بگید خدایا شکرت، خدایا شکرت و… تشکر کنید از هر چه که در مرحله قبل ازش طلب بخشش کردید. تشکر کنید که شما را بخشیده.

 

4- مرحله چهارم : عشق – دوست دارم

بگید دوست دارم ، به هرچیزی میتونید بگید. به بدن خودتون بگید دوست دارم. به خدا بگید عاشقتم. به هوایی که درش نفس می کشید بگید دوست دارم. به خونه ای که توش زندگی می کنید بگید دوست دارم. انقدر بگید و بگید و بگید تا واقعا عاشقش بشید. هیچ نیرویی توان مقابله با عشق را نداره.

بلیط سفر به محدودیت صفر ذکر عبارت “دوستت دارم” است. گذرگاهی که شما را به آرامشی ورای تمامی ادراکات و به شفا و تجلی میرساند ذکر عبارت ساده‌ی “دوستت دارم” می‌باشد. گفتن آن خطاب به الوهیت هر چه را که در شما است پاک میکند و لذا قادر خواهید شد معجزه‌ی این لحظه یعنی محدودیت صفر را تجربه کنید . مهم این است که به همه چیز عشق بورزید. چربی‌های اضافی ، اعتیاد ، مشکل فرزند یا همسایه یا همسر ، همه را دوست بدارید. به همه‌ی آنها عشق بورزید. عشق انرژی گیرافتاده را متحول و رها می‌سازد. ذکر “دوستت دارم” رمز قفل تجربه کردن الوهیت است. کتاب محدودیت صفر - دکتر ویتالی

 

پاکسازی و قرار گرفتن در وضعیت صفر

پاکسازی و قرار گرفتن در وضعیت صفر

وقتی پاکسازی و تزکیه بکنی و در وضعیت صفر (Zero)، در نقطه‌ی خاموشی باشید، آن زمان هر کسی که در محدوده‌ی ارتعاشات وجودی شما قرار بگیرد، در محدوده هاله ی انرژیکی شما، خودبه خود پاکسازی می‌شود، حتی بدون رد و بدل شدن کلامی! زیرا معبر جاری شدن عشق شدی.

روزی در همایشی به نام “راز پول” به همه گفتم که اگر پاک باشند به پول خواهند رسید و اگر ورشکسته اند یعنی این که پاکسازی نکرده اند. راجع به آن به دکتر هیولن گفتم و او هم حرف مرا تایید نمود.

او گفت :

“خاطرات می توانند پول را از شما دور نگه دارند . اگر در مورد پول ذهنت را پاکسازی کرده باشی به آن خواهی رسید. اگر بپذیری دنیا آن را به تو خواهد داد. ولی این بازپخش خاطرات است که آن را از تو باز می دارد و نمی گذارد آن را ببینی. ”

گفتم : “چگونه باید ذهن را پاک نمود؟”

دکتر هیولن گفت : ❤️ دائماً بگو دوستت دارم

گفتم : “آیا این را خطاب به پول میگویی؟”

گفت : “هر چند که میتوان پول را هم دوست داشت، ولی بهتر است که خطاب به الوهیت گفته شود. وقتی در صفر باشی دیگر هیچ محدودیتی نخواهی داشت و «حتی ممکن است که پول به سراغت بیاید .» ولی وقتی که در خاطره باشی جلوی آن را می گیری.

خاطرات متعددی راجع به پول وجود دارند. وقتی که آنها را پاکسازی میکنی برای همگان پاک می شوند.

برگرفته از کتاب: محدودیت صفر – دکتر جو ویتالی

 

نحوه اجرای تکنیک هواپونوپونو

نحوه اجرای تکنیک هواپونوپونو

برای اجرای هواپونوپونو نیاز نیست بدانید که مشکل دقیقا چیست و از کجاست، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دقت کنید تا ببینید در زندگی روزمره‌تان در حال دست و پنجه نرم کردن با چه مشکل جسمی، ذهنی، عاطفی و از این قبیل هستید.

وقتی به این مسأله پی بردید تنها مسئولیت‌تان پاکسازی و گفتن «متأسفم، لطفا مرا ببخش ، دوستت دارم ، سپاسگزارم » است. به طور مثال: وقتی با شخصی مشکلی دارید فقط از خودتان سوال کنید. چه چیزی در من وجود است که باعث می شود او آزارم دهد؟

خیلی ساده! با گفتن من بابت اتفاقی که دارد می افتد متأسفم، لطفا مرا ببخش. شما از جانب خود مسئولیت این اتفاق را می پذیرید و به روح الهی جملات بالا را می گویید.

مشکل هر چیزی که باشد و توسط هر کسی یا چیزی که ایجاد شده باشد، تنها نقطه‌ای که باید به آن رجوع کنیم تا مسئله برطرف شود، درون خودمان است. فرایند مبتنی بر ابراز تاسف، طلب بخشش، سپاسگزاری و عشق‌ورزی ما را از تمامی خاطرات گذشته رها کرده و به حضور در لحظهٔ بدون خاطره، یاری‌مان می‌کند.

 هرگاه خواهان تغییر چیزی در زندگی تان شدید، فقط باید به یک جا توجه کنید: درون خودتان. با عشق به درونتان نگاه کنید.

 

تسلیم شوید و بپذیرید!

باید تسلیم شوید و بپذیرید که عقل همه چیز را نمی‌داند. بلکه بخش دیگری از وجود ما هست که به خوبی می‌داند چه چیزی برای ما کامل و درست است و بهترین راه دستیابی به آن چیست. اگر به آن اجازه دهیم که کارش را کند، ما را راهنمایی می‌نماید تا راه‌حل درست و کامل را برای تمامی مشکلات خود بیابیم.

 

تبدیل به بخشی از زندگی روزانه

برای این که نتیجه ی این “پاکسازی” را ببینیم باید آن را همچون تنفس دائماً انجام دهیم. آیا میدانید که اگر نفس کشیدن را از یاد ببریم چه اتفاقی می افتد؟ در مورد پاکسازی نیز همین طور می شود. باید همیشه آن را انجام داد. ذهن دائماً نوارها را می‌چرخاند. حتی اگر از آنها آگاه نباشیم هم برنامه‌هایی را که ضبط نموده‌ایم همیشه تکرار می‌کند.

خوشبختانه همیشه امکان پاکسازی داریم. بدین ترتیب اجازه‌ی ظهور ایده‌ها و موقعیت‌های جدید را در زندگی خود می‌دهیم. در بسیاری از مواقع اینها از افراد و مکان‌هایی می آیند که اصلاً انتظار آن را نداریم. لازم است که آن را تمرین و تمرین و تمرین کنیم.

ما در تمامی طول عمرمان واکنش نشان دادن و رنج بردن را تمرین کرده‌ایم.

به قدری واکنش نشان دادن و رنج بردن را در زندگی خود وارد نموده ایم که تقریباً آنها را به صورت خودکار انجام می‌دهیم. در این کار متخصص و استاد شده‌ایم و حتی به این شیوه‌ی زندگی معتاد گردیده‌ایم.

هر چند که شاید پاکسازی در ابتدا دشوار به نظر آید ولی یاد خواهیم گرفت که همچون نفس کشیدن آن را به بخشی از کارهای روزمره‌ی خود تبدیل نماییم و وقتی هم که احساس متفاوتی کردیم و نتایج را دیدیم خودکار خواهد گشت. تغییرات را نیز در زندگی خود شاهد خواهیم بود و آرامش درونی عمیقی را تجربه خواهیم نمود.

دائماً باید پاکسازی بکنید. هر لحظه! فرقی هم نمیکند که انگیزه‌ای برای پاکسازی داشته باشید یا نه!

سوال:

اگه اوضاع بر وفق مراد هست پس چرا باید پاکسازی کنم؟ پاکسازی بی‌وقفه راه پیش روی شما رو پاکسازی میکند.

این روزها زندگی راحتی دارم ولی قبلا همیشه اینطور نبوده است. دلیلش هم این است که خیلی برای پاکسازی وقت گذاشتم. شبانه روز دارم انجامش میدهم. حتی همین الان هم که دارم این کلمات را مینویسم مشغولش هستم. با این کار مثل رفتگر شهرداری هستم که شبها خیابانها را تمیز میکند تا شما روز بتوانید در آنها رانندگی کنید. پاکسازی هم راهِ من را در طول زندگی تمیز میکند.جو ویتالی

 

مهم این است که هیچ توقعی نداشته باشید.

رمز کار در این است که ذهن خود را باز و انعطاف‌پذیر نگه دارید، چون هیچ گاه نمی‌دانیم که نتیجه از کجا به دست می‌آید. باید اعتماد داشته باشیم که چیزی که برای همه ی ما درست است می‌آید. شاید همانی که انتظارش را داریم نباشد ولی چیز درستی خواهد بود.

 

هواپونوپونو به زبان ساده

هواپونوپونو به زبان ساده یعنی اصلاح و تصحیح غلط.

هواپونوپونو در واقع فرآیندی است برای رهاسازی انرژی‌های سمی درون. بر اساس این باور ، افکار به وسیله خاطرات دردناک گذشته، آلوده می‌شوند.

هواپونوپونو راهی است برای آزاد کردن انرژی افکار و اشتباهات دردناکی که منجر به عدم تعادل و مسائل زیادی می‌شوند.

اهالی هاوایی باستان بر این باور بودند که اشتباه از افکاری ناشی می‌شود که توسط خاطرات دردناک گذشته آلوده شده‌اند. درواقع هواپونوپونو راهی ارائه می‌دهد برای آزاد کردن انرژی این افکار دردناک یا اشتباهات که باعث عدم تعادل و بیماری می شوند.

از نظر اهالی هاوایی هر مشکلی که برای شما پیش میاد باید دلیلش در درون خودتون جویا بشین و به همین دلیل باید همواره پاکسازی کنیم و ناخودآگاهمون از خاطرات، افکار و هرگونه انرژی منفی پاک کنیم.

روش هواپونوپونو

در روش هواپونوپونو ما جهت فرکانس‌ها را از غم، ناراحتی، تردید، و بیماری و… تغییر می‌دهیم و آن را به جهتی پیش می‌بریم که بهترین فرکانس‌ها را برای ما ایجاد کند.

مثلا زمانی که احساس غم و ناراحتی میکنید میتوانید به آرامی چند نفس عمیق بکشید و با خودتان بگویید این غم نیست که مرا افسرده و ناراحت میکند، بلکه این یک برنامه هست که با ورودش به ذهن من و مشترک بودن با یک خاطره مرا آزار میدهد، من مسئولیت این احساس و خاطره را میپذیرم و به تمامی ،خودم را پاکسازی میکنم با گفتن:

متاسفم ، مرا ببخش ، متشکرم ، دوستت دارم.

 

در پاکسازی هواپونوپونو خطاب ما به چه کسی است؟

هرگز نباید برای فرد دیگری عبارات را ادا نمایید! شما باید بخشی از خود را که ، ( کسی در بیرون را مشکل می داند) ، پاکسازی نمایید. هرگز موضوع در مورد فرد یا چیز دیگری نیست! خارج شما تنها نشانه ای است از اینکه شما باید چیزی را تغییر دهید.

تکرار می کنم، شما نباید خارج را تغییر دهید. شما باید درون خود را تغییر دهید. برای اینکار باید از عبارات پاکسازی استفاده نمایید.

نیازی نیست کسی چیزی بشنود یا بداند. می توانید کلمات را در ذهنتان ادا کنید.

 

چه مدت باید هواپونوپونو کنید؟

هر چه بيشتر در اين مسير ثابت قدم بوده و فقط  به گفتن مانتراهای چهارگانه ( متاسفم، لطفاً من را ببخش، متشكرم، دوستت دارم ) بپردازيم، آرامش وصف ناپذيري را تجربه كرده و شاهد معجزات وراي تصور خواهيم بود. همه ما با هم و با کائنات مرتبط هستیم.

دکتر هولن در مورد ماهیت مشترک خاطرات این چنین می گوید:

« وقتی در وجود دیگری چیزی را می بینید که از آن خوشتان نمی‌آید، خودتان نیز آن چیز را دارا هستید. مسئولیت شما تمیز کردن و پاک کردن آن است. همچنان که شما پاک می کنید، آن خاطره وجود آن شخص را هم ترک می کند و سرانجام کل جهان هستی را ترک خواهد گفت. »

به این علت که همه ما با هم و با کائنات مرتبط هستیم و پاک شدن از درون ما، یعنی پاک شدن از کل جهان هستی. دکتر ایهالیاکالا هیولن روانشناس اهل هاوایی روش بروز شدهٔ هواپونوپونو را از مورنا فرا گرفته و به دکتر جو وایتلی هم آموخت. این روش برای اولین بار توسط دکتر جو وایتلی به تفصیل در کتاب محدودیت صفر ( بدون محدودیت)  شرح داده شده و در اختیار جهانیان قرار گرفت.

 

جو ویتالی:

جو ویتالی

در دهه 1970، هنگامی که بی خانمان بودم، به جهان نگاه کردم و فکر کردم مکان بسیار ترسناکی است. من در برابر جهان بودم و همه چیز به نفع آن بود. من واقعاً شانسی نداشتم. داشتم تلاش می کردم، تلاش میکردم.

نا امید و ناراحت بودم من واقعاً مبارزه کردم. امروز، چند دهه بعد از آن روزها، من به همان جهان نگاه می‌کنم اما من فراوانی می بینم. من سعادت می بینم. فرصتها را می بینم.

❓ چه چیزی فرق کرده؟ « من فرق کرده‌ام.»

تمام کارهایی که خودم انجام داده‌ام ، تمام کتابهایی که خوانده‌ام ، تمام صداهایی که من به آن گوش داده‌ام، تمام رویدادهایی که من در آنها شرکت کرده‌ام، تمام فرایندهایی که انجام داده‌ام، تمام مراقبه‌هایی که انجام داده‌ام ، تمام معلم‌هایی که با آنها مطالعه کرده‌ام، همه چیزهایی که به شستشوی مغزی من به روشی مثبت کمک کرده‌اند.

دکتر محمد سیدا و دکتر جو ویتالی
⭐️ به شما پیشنهاد می‌کنیم ویدیو « ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو جو ویتالی » را در وبسایت ذهن برتر محمد سیدا مشاهده نمایید.
اگر اکنون در حال تلاش هستید:

خود را با چیزهای خوب احاطه کنید ، خود را با چیزهای مثبت تغذیه کنید، مراقبه کنید. سپاسگزار باشید و انتظار معجزه داشته باشید.

از طریق این لینک کتاب صوتی و pdf محدودیت صفر جو ویتالی را تهیه کنید و به همراه چکیده نقشه ذهنی و تمرینات آن بخوانید. هیچ رازی در رابطه با این روش وجود ندارد، هیچ کلاس خاصی برای آموزش هواپونوپونو نیازی نیست بروید ، چون هیچ چیز جدیدی برای گفتن وجود ندارد. به غیر از همین مطالب و البته مطالب اضافه و تحریف شده که بعضی برای بازارگرمی و پر کردن جیبشان به آن اضافه کرده‌اند.

نظر خود را در ارتباط کتاب محدودیت صفر جو ویتالی با ما در میان بگذارید.

آیا شما با این روش آشنا هستین؟

چه تجربه ای از روش هواپونوپونو دارین؟

دکتر محمد سیدا و جو ویتالی

 

 

4.6 10 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

20 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه