معرفی کتاب معجزه گر خاموش نوشته رضا حیات الغیب

معرفی کتاب معجزه گر خاموش نوشته رضا حیات الغیب

اگر قرار باشد فقط یک کتاب در کل زندگیتان بخوانید باید کتاب معجزه گر خاموش نوشته رضا حیات الغیب را انتخاب کنید.

  • کتابی برای به گونه ای دیگر زیستن در جهانی دیگر…
  • کتابی برای از نو ساختن و دوباره متولد شدن ولی این بار به گونه ای دیگر…
  • کـتابی برای رها شدن از اسارت های خود ساخته…
  • برای یاد گرفتن پرواز و یافتن آزادی…

کتاب معجزه گر خاموش به خوبی برایتان توضیح داده است که چرا اغلب برعکس چیزی را که برایش دعا می کنید ، به دست می‌آورید.

ابرها نمی دانند چرا به سمتی می‌روند و چرا با این سرعت می‌روند. تنها انگیزش این است که اکنون باید رفت. اما آسمان از انگیزه‌ها و انگاره‌های پشت تمامی این ابرها خبر دارد. و تو نیز خواهی دانست وقتی خودت را آنقدر بالا بکشی که بتوانی ورای افق را بنگری.رضا حیات الغیب

کتاب معجزه گر خاموش شما را به ورای افق‌ها خواهد برد به شرطی که آن را زندگی کنید. کتاب معجزه گر خاموش از بیش از صد کتاب برتر دنیا الهام گرفته شده است و ساعت ها آموزش و سخنرانی بزرگترین اساتید جهان است. بنابراین روی خط به خط آن آن تفکر کنید.

 

این کتاب واقعا در خاموش معجزه می‌کند.

معرفی کتاب معجزه گر خاموش نوشته رضا حیات الغیب

شما با کتاب معجزه گر خاموش:

  • پرواز را خواهی آموخت…
  • آزادی را یاد خواهی گرفت…
  • روح و جسم سالمی خواهی داشت…
  • رابطه های شما را بهبود می بخشد…
  • ثروت به سمت شما سرازیر خواهد شد ….
  • شما در مسیر آرزوهایتان قرار می گیرید…
  • و هزاران معجزه کوچک و بزرگ را در این کتاب خواهی دید…

که البته تمامی این معجزه ها خاموش هستند.

 

خلاصه تکه‌هایی از کتاب معجزه گر خاموش

درباره کتاب معجزه‌گـر خاموش اثر رضا حیات الغیب

پرواز

بیا و با من پرواز کن… می توانیم به فراسوی جهالت گام بگذاریم. می‌توانیم خود را موجوداتی هوشمند با مهارت و برتر ببینیم. می‌توانیم پرواز ( آزادی ) را بیاموزیم آموختن پرواز آزادی بها دارد و کسی که پرواز را بیاموزد افسوس بهای آن را نمی‌خورد.

از میان میلیون ها انسان تعداد خیلی انگشت شماری پیدا می‌شود که راه پرواز را بجوید. یکنواختی؛ ترس و خشم دلیل کوتاهی عمر ماست. با بیرون انداختن این پندارها از ذهن عمر طولانی و مسرت‌بخشی برای خود رقم خواهیم زد.

بیشتر ما از جهانی به جهانی دیگر شبیه آن رفتیم و از یاد بردیم از کجا آمده‌ایم و اهمیتی هم ندادیم چه جهانی را در پیش داریم….

می‌توانی تصور کنی پیش از آنکه برای نخستین بار به این اندیشه برسیم که جز زیستن؛ خوردن؛ جنگیدن و یا قدرت یافتن در دنیا هدفی بالاتر وجود دارد؛ چند زندگی را پشت سر گذاشته‌ایم ؟! صد زندگی را… هزار زندگی را..؟!

آنگاه صد سال دیگر تا بفهمیم چیزی به نام کمال ( پرواز) وجود دارد و باز هم صد زندگی دیگر تا به این برسیم که هدف از زندگی یافتن آن کمال و متجلی کردن آن است. پس بدیهی است جهان دیگر را بر اساس آنچه در این جهان می‌آموزیم انتخاب می‌کنیم. اگر چیزی نیاموزیم جهان بعدی نیز مانند همین جهان خواهد بود؛ با همان محدودیت ها و مشکلات. اما اگر به سمت کمال (پرواز و آزادی) قدم برداریم؛ به یکباره آنقدر خواهیم آموخت که نیازی نباشد هزاران بار زندگی کنیم تا به این مرحله برسیم.

 

افسانه شخصی

هر کس روی زمین گنجی دارد که انتظار او را می‌کشد. هیچکس از ناشناخته‌ها نمی‌ترسد چون هر کسی قادر است هر چیزی را که می‌خواهد به دست بیاورد. ما فقط می‌ترسیم چیزی را که داریم از دست دهیم. چه زندگی و چه دارایی‌هایمان.

اما موقعی که بفهمیم سرنوشت ما و سرگذشت دنیا را یک دست نوشته است، ترسمان از بین می‌رود. قلب می‌ترسد که بزرگترین رویایش را تحقق ببخشد چون خیال می کند سزاوارش نیست و یا نمی تواند آن را تحقق ببخشید. قلب‌های ما حتی از ترس فکر کردن به عشق‌هایی که منجر به جدایی ابدی می‌شوند؛ می‌میرند.

از ترس فکر کردن به لحظه‌هایی که می‌توانستند زیبا باشند و نبودند. از ترس فکر کردن به گنج‌های که می‌توانستند کشف شوند و در زیر شنها مدفون ماندند. چون اگر اینگونه باشد خیلی رنج می‌بریم.

 

ترس از رنج از خود رنج بدتر است!

اینکه هیچ قلبی تا زمانی که در جستجوی رویا هایش باشد هیچ وقت رنج نمی برد چون هر لحظه جستجو، لحظه ملاقات با خداوند و ابدیت است. هیچ وقت رنج نمی برد چون هر لحظه جستجو؛ لحظه ملاقات با خداوند و ابدیت است. هرکس روی زمین گنجی دارد که انتظار او را می کشد.

قلبهای ما آنقدر عادت ندارن از این گنج ها به ما بگویند چون ما دیگر نمی‌خواهیم آن ها را پیدا کنیم. قلب‌ها فقط درباره گنج‌ها (منظور از گنج رویاهای هر فرد می‌باشد) با بچه ها صحبت می‌کنند. سپس می گذارند زندگی هر کدامشان را به طرف سرنوشت خودشان هدایت کند؛ اما افسوس انسان های خیلی کمی راهی را پیش می‌گیرند که برایشان تعیین شده است (همان راهی که ندای قلب می گوید).

 

درباره کتاب معجزه‌گـر خاموش اثر رضا حیات الغیب

خلاصه تکه‌هایی از کتاب معجزه گر خاموش

کتاب معجزه گر خاموش مقصد یا هدف خاصی را دنبال نمی‌کند. برای شما برنامه خاصی ندارد. فقط پرده ها را کنار می‌زند و حقایق جهان هستی را بر شما آشکار می‌سازد؛ آنگاه خود خواهید دانست چگونه خود و زندگی‌تان را دگرگون سازید.

کتاب معجزه گر خاموش قانون خاصی را دنبال نمی‌کند و برای افراد با سطح آگاهی های مختلف تنظیم شده است. ممکن است بخشی از کتاب برای شما کاملا آشنا و تکراری باشد اما بخش دیگر کتاب شما را به هیجان بیاورد. در سفری که همراه این کتاب هستید سعی کنید از تمام نقاطش لذت ببرید.

برای کتاب معجزه گر خاموش فرقی نمیکند مشکل شما چیست و چقدر بزرگ است، آموخته‌های آن میتواند هر مشکلی را در خودش حل کند. اگر نمی‌خواهید مانند میلیونها انسان دیگر که شناخت درستی از زندگی ندارند و فقط چون زنده هستند زندگی میکنند و بی‌آنکه بدانند کجا می‌روند به سرعت در حرکت هستند، به خواندن این کتاب نیاز دارید . این کتاب معجزه‌گری عجیب در دنیای پرتلاطم امروز است…

دانلود رایگان فایل صوتی و پی دی اف کتاب معجزه گر خاموش نوشته رضا حیات الغیب به همراه تمرینات و نقشه ذهنی در باشگاه کتاب‌خوانی سوپرمایند.

ذهن برتر محمد سیدا

4.4 7 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه