چگونه زندگی خارق‌العاده‌ای خلق کنید

آنتونی رابینز : چگونه زندگی خارق‌العاده‌ای خلق کنید؟

چگونه می‌توان تغییرات پایدار ایجاد کرد؟

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) ملقب به تونی رابینز (thony robbins) در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیای آمریکا متولد شد، وی یک نویسنده، سخنران، مربی، کارآفرین، مشاور، بشر دوست ،استراتژیست کسب و کار و استراتژیست زندگی است. میلیون‌ها نفر دوره ها، کتاب‌ها و سخنرانی‌های آنتونی رابینز را دنبال می‌کنند. تونی رابینز یکی از نویسندگان برتر نیویورک تایمز نیز است.

آنتونی رابینز  سعی دارد تا به مردم کمک کند تا با غلبه بر ناکامی‌های خود در هر زمینه‌ای از جمله مالی، عاطفی و روابط، به موفقیت برسند و به جامعه و کشور خود خدمت کنند.

آنتونی رابینز به دلیل علاقه خاص خود برای کمک به سایر افراد جهان، می‌کوشد تا جهان را جای بهتری برای زندگی کند و به آنها بیاموزد تا سرنوشت بهتری داشته باشند، روابط بهتری ایجاد کنند و به اهداف خود برسند و بر شکست‌های پیش آمده در زندگی غلبه کنند.

تونی، سمینارها و سخنرانی‌های متعددی را در شهرهای مختلف اجرا کرد و برنامه‌های آموزشی فراوان را برای بزرگ سالان، معلولین و عقب افتادگان ذهنی ترتیب داد و در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به وجود آورد که هدفش کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.

با شیوه های روان درمانی خاص خود، بسیاری از افراد را از چنگال یأس ها، افسردگی‌ها و ترس‌های بی‌دلیل (نظیر ترس از تاریکی، جمعیت، ارتفاع، مرگ و نظایر آن) نجات داد و به شهرها و کشورهای متعدد مسافرت کرد و مشاور افرادی از طبقات مختلف نظیر رؤسای جمهوری، مدیران، صاحبان صنایع و بازرگانان شد و در سمینارهای او گروه‌های بی‌شماری شرکت می‌کنند. از طریق مطبوعات و برنامه‌های هفتگی تلویزیونی به اشاعه‌ی افکار و عقاید خود پرداخت.

برنامه‌ی «عبور از روی آتش» او که بخش کوچکی از محتوای سمینارهای او را تشکیل می‌داد و به منظور ایجاد اعتماد به نفس در شرکت کنندگان طرح شده بود توجه مطبوعات و رسانه‌های گروهی را جلب کرد.

مشاهده ویدیو عبور از روی آتش

۲ قاعده ساده برای چگونگی موفقیت از عبور از دیوار آتش :

هنگامی که اولین گام را بر میدارید، متوقف نشوید. باید حرکت رو به جلو را ادامه دهید، در غیر اینصورت سوخته خواهید شد. می‌توانیم به دنبال این قوانین در تلاش برای دستیابی به هر هدف هنگامی که شروع میکنیم، متوقف نشویم. باید به جلو حرکت کنیم. بر هدف خود تمرکز کنیم، نه بر مشکلات. در عین حال، بیش از حد فشار نیاورید، عجله نکنید و یا نترسید. بهترین راه را برای انجام آن پیدا کنید و تا انتهای آن ادامه دهید.

عبور از روی آتش

فراموش نکنید: “تا زمانی که کاری انجام نشود، همیشه غیر ممکن می‌ماند.”

 

نام آنتونی رابینز همواره با کلمه‌ی موفقیت توأم بوده. ما توسط محیط اطراف‌مان که به گونه‌ای به ما تحمیل شده است، شرطی شده‌ایم.

شاید شما فکر کنید که غیر ممکن است وزن کم کنید، کسب و کار متعلق به خود را شروع کنید یا درآمد بیشتری کسب کنید… با این وجود، میلیون‌ها نفر دیگر آن را انجام داده‌اند. آیا داستان آنها واقعا متفاوت است یا فقط شجاعت به دست آوردن اولین قدم را دارند؟

چیزی که زندگی ما را تغییر می‌دهد، اطلاعات بیشتر نیست، دانش بالقوه نیست، بلکه قدرت بالقوه است. عمل کردن بر اساس دانش مهم است. اکثر مردم دارای انرژی پایینی هستند، چون به آن تحمیل شده‌اند.

چگونه زندگی خارق‌العاده‌ای خلق کنید؟

“آنتونی رابینز” در سمینار «چگونه زندگی خارق‌العاده‌ای خلق کنید» از شما می‌خواهد تا برای خلق زندگی خارق‌العاده‌تان تصمیم بگیرید: که آیا می‌خواهید به آن چیزی تبدیل شوید که به شما تحمیل شده است؟ یا تبدیل به آن چیزی شوید که خداوند از شما می‌خواهد.

اگر تصمیم بگیرید، می‌توانید در یک لحظه آن را خلق کنید. احساسات توسط حرکت به وجود می‌آیند. اکثر مردم فکر می‌کنند اگر به اندازه‌ی کافی موفق بودند، زجر کشیدن، ناامیدی و غم و غصه‌ی آن‌ها از بین می‌رفت.

الگوهایی برای فکر کردن وجود دارند که باعث عصبانیت، ناراحتی و خشم می‌شوند. وقتی این الگوها بارها و بارها تکرار می‌شوند، دیگر فکر می‌کنیم هویت‌مان است. باید الگوها را تغییر داد. برای خلق زندگی خارق‌العاده باید دست به اقدامات جدیدتر بزنید. باید احساسات جدیدی به وجود آورید.

آنتونی رابینز به شما یاد می‌دهد تا چطور با کمک احساسات جدیدتان زندگی خارق‌العاده‌ای را خلق کنید. اگر به اندازه‌ی کافی این کارها را انجام دهید، می‌توانید خودتان را شرطی کنید.

در سمینار «چگونه زندگی خارق‌العاده‌ای خلق کنید» یاد خواهید گرفت:

چگونه زندگی‌تان را تغییر دهید؟ اگر در زندگی هیجان بیشتری بخواهید، می‌توانید به هدف نهایی‌تان دست پیدا کنید. اگر می‌خواهید زندگی‌تان را تغییر دهید، باید مدام آن را بخواهید تا خودش را نشان دهد. خیلی زود لحظه‌ای خواهد رسید که نشاط تبدیل به هویت شما می‌شود.

بدون انرژی نمی‌توانید دستاوردهای بزرگ را تجربه کنید.

انرژی چیست و انرژی از کجا می آید؟

انرژی آغاز یک تصمیم است و از عمل شروع می‌شود. وقتی که شما می‌خواهید شاد باشید مدام به ذهنتان بگویید من شاد هستم، من شاد هستم باید بگویم که ذهنتان حرف شما را قبول نمی‌کند زیرا حرف‌ها و سخنان شما برای ذهن اصلا اهمیتی ندارد. اما اگر با حرکات بدن که مربوط به شادی هست این کار را بکنید بیوشیمی شما تغییر می‌کند و انرژی شادی برای شما خلق می‌شود.

شما منبع تمام احساسات خودتان هستید و هر لحظه ای میتوانید آن را افزایش دهید یا تغییر دهید. آنتونی رابینز

آنتونی رابینز در سمینار «چگونه زندگی خارق‌العاده‌ای خلق کنید » این سوالات را مطرح کرده است:

  • زندگی فوق‌العاده‌تان اکنون از نظر شما چه شکلی است؟
  • اکنون سطح بعدی در زندگی‌تان چیست؟
  • گام بعدی برای زندگی‌تان چیست؟
  • شجاعت واقعی در زندگی چیست؟
  • چه افکاری دارید که به شما غلبه می‌کنند؟
  • محدودیت چه بوده است؟
  • چه چیزی در درونتان نیاز به تغییر دارد تا بتوانید برای خودتان و خانواده‌تان آن زندگی که لیاقتش را دارید خلق کنید؟
🔵 همین حالا این سمینار را از بخش محتوای ویژه باشگاه سوپرمایند دانلود کنید و زندگی خود را برای همیشه تغییر دهید.

استاد شدن در این دو مهارت، زندگی‌تان را زیباتر خواهد کرد:

⇐ اولین مهارت «علم موفقیت» است.

برای هر چیزی قوانینی وجود دارد، برای موفقیت هم باید قوانین را رعایت کنید. اگر قوانین را رعایت کنید خیلی زود پول زیادی به دست می‌آورید.
استرس مالی زمانی به وجود می‌آید که آن‌قدر مشغول کارهای دیگری باشید که کنترل امور مالی را از دست داده باشید.

سلامتی و داشتن انرژی در بدن هم علم است. اگر از قوانین پیروی نکنید، خیلی زود خواهید باخت و با کمبود انرژی مواجه خواهید شد. فقط هیجان‌زده شدن و داشتن انرژی کافی نیست.

⇐ باید به سراغ گام دوم بروید که «اقدام و تلاش کردن» است.

اقدام یعنی انجام کار درست در زمان درست. چیزی که در زندگی اهمیت دارد این است که خودتان را تمرین دهید که سرشار از انرژی باشید.
انرژی در وضعیت بالا یعنی عشق، لذت، اشتیاق، شکرگزاری، شادی و هیجان. رنج، رنج بیشتری به وجود می‌آورد و آزادی، آزادی بیشتری به همراه دارد.

 

دو احساسی که حال همه را خراب می‌کنند:

یکی ترس و دیگری خشم . این دو احساس هرچیزی را نابود می‌کنند. در سمینار «چگونه خالق زندگی خارق‌العاده‌ای باشیم» یاد خواهید گرفت برای خارج شدن از این دو احساس چه کار کنید.

 

نکاتی که در سمینار « چگونه خالق زندگی خارق‌العاده‌ای باشیم» می‌آموزید:

  • محیط ما را شرطی کرده است.
  • علف‌های هرز را باید پیدا کرده و ریشه کن کنید.
  • برای موفقیت چیزی که از دانش مهمتر است باید یاد بگیریم .
  • جستجوگر باشید.
  • چطور بیشتر به دست بیاورید؟
  • چگونه می توان به رنج کشیدن پایان دهید ؟
  • همه ما یک ذهن ۲ میلیون ساله داریم.
  • احساس از عمل شروع می شود.
  • تغییرات به طور کلی چگونه است و تغییر بیوشیمی چگونه انجام می شود؟

با تماشای این سمینار دیگر رنج نخواهید برد، در انتها تکنیکی یاد خواهید گرفت تا حقیقت را دریابید.

با عضویت در باشگاه سوپرمایند سمینار صوتی آنتونی رابینز به نام: “چگونه خالق زندگیِ خارق العاده‌ای باشیم” را رایگان دانلود کنید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه