دوره اصول فراوانی باب پراکتور – قسمت چهارم

اصـول فـراوانـی یا اصول کامیابی نام آخرین مجموعه ارزشمند ارائه شده توسط بـاب پـراکتـور می‌باشد.

باب پراکتور پس از چندین سال مطالعه این کتـاب، برگزاری سمینارهای متعدد و شناخته شده حالا در سن ۸۵ سالگی تمام تجربیات خود را در این مجموعه ویدیویی برای شما بازگو می‌کند و در نهایت تمام اسرار و رازهای بیندیشیـد و ثروتمنـد شویـد را برای شما فاش می‌کند.

 

درباره باب پراکتور

دوره اصول فراوانی باب پراکتور - قسمت اول

باب پراکتور یکی از شناخته‌شده‌ترین نویسندگان در حوزه‌ی موفقیت، خودیاری و کنترل ضمیر ناخودآگاه است که با کتاب‌هایی چون «تو ثروتمند زاده شده‌ای» و «الفبای موفقیت» شناخته می‌شود. این نویسنده و سخنران که خود را یک فیلسوف معرفی می‌کرد، مبانی پیچیده‌ی موفقیت را با زبانی ساده در آثارش تشریح کرده است.

باب پراکتور در دوران دبیرستان، مدرسه را رها کرد و بی‌هدف به زندگی ادامه داد، تا اینکه برای کار در یک مرکز آتش‌نشانی در تورنتو استخدام شد. اما زندگی یکنواخت او از جایی متحول شد که در 26‌سالگی یکی از همکارانش هدیه‌ای متفاوت به او داد: کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» اثر ناپلئون هیل. این کتاب زندگی باب پراکتر را که تا آن زمان کتاب غیردرسی نخوانده بود متحول کرد.

باب پراکتور ادعا کرده که این کتاب سبب شد او بر نحوه‌ی زندگی تمرکز بیشتری کند و این‌گونه مسیر فردی و شغلی او متحول شد. او یک شرکت خدمات نظافتی را تأسیس و تمام توان و سرمایه‌اش را صرف آن کرد. پراکتور، با وجود نداشتن سابقه‌ی کاری یا تحصیلات مرتبط، در سال نخست فعالیتش توانست 100 هزار دلار سرمایه به دست بیاورد؛ سرمایه‌ای که سال به سال روند صعودی به خود گرفت و مسیر جدیدی را به روی باب پراکتر گشود.

 

دوره اصول فراوانی (میراث) از باب پراکتور

مجموعه اصول فراوانی باب پراکتور یکی از بی‌نظیرترین بررسی انجام شده با تحقیقات چند ساله بر روی محتوای ارزشمند کتـاب بینـدیشیـد و ثـروتمنـد شویـد است که توسط بـاب پـراکتـور که مطرح شده‌ترین فرد در این زمینه است برگزار شده است.

در ابتدا این دوره با نام میراث خود را زندگی کنید‌‌ (Living the Legacy‌) معرفی شد. و ویدیوها نیز هنوز با این عنوان و لوگو است (که در ادامه فیلم بیندیشید و ثروتمند شوید (میراث) ساخته شده.) اما پس از مدتی اسم دوره در سایت باب پراکتور تغییر به اصول فراوانی‌‌ (Principles of Prosperity) ‌کرده است.

در ادامه این مقاله ویدیو های قسمت چهارم این دوره را برای اعضای باشگاه کتابخوانی سوپرمایند قرار داده ایم.

💎 محتوای ویژه اعضا

ادامه این محتوا ویژه شرکت کنندگان در دوره است! برای مشاهده ادامه این بخش، لطفا رمز ورود را وارد کنید. (برای دریافت رمز، به کانال اختصاصی اعضای دوره مراجعه کنید.)

 

0 0 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه