یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

برای یادگیری زبان انگلیسی فرقی نمی‌کند که به کلاس زبان می‌روید یا خودتان و در منزل تمرین می‌کنید. اگر هوشمندانه و درست عمل کنید می‌توانید به هدف خود از یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان دست یابید.

بخش عمده ای از یادگیری زبان شما باید در زمان های مرده انجام شود. یعنی پشت فرمان، در تاکسی، در صف بانک و… لیسنینگ گوش دهید، با خودتان به انگلیسی صحبت کنید، لغت بخوانید و… خلاصه نگذارید وقتتان بیهوده سپری شود. این مثالی بارز از یادگیری هوشمندانه است.

دانشمندان طی تحقیقات خود به این نتیجه رسیده‌اند که به ازای هر یک ساعت آموزش زبان انگلیسی در کلاس، زبان ‌آموزان باید حداقل دو ساعت تمرین و تکرار داشته باشند. به ‌عبارت ‌دیگر اهمیت تمرین و تکرار آن‌ چنان زیاد است که حداقل دو برابر مدت زمان آموزش زبان را باید به این کار اختصاص دهید.

گاهی اوقات پیش می‌آید که زبان‌ آموزان تصور می‌کنند هرچه جلسات آموزشی بیشتر باشد، سریع‌تر به هدف خود از یادگیری زبان میرسند.

باید بدانید که آموزش زبان انگلیسی باید در کنار تمرین و تکرار قرار گیرد تا نتیجه‌ی دلخواه به دست آید. اگر بطور مثال سه جلسه در هفته کلاس دارید، باقی روزهای هفته را باید به مرور مطالب تدریس شده و استفاده و به کارگیری آن‌ها بپردازید.

در ادامه این مقاله از وب سایت ذهن برتر، ما فایل‌های کاربردی یادگیری زبان انگلیسی را برای شما قرار داده ایم که می توانید به صورت رایگان دانلود و از آنها استفاده کنید.

فایل های مرتبط با برنامه لایو مشترک اینستاگرامی آقای دکتر سیدا و خانم نینا احسن

کتاب عالی تمرین مکالمه

جزوه گرامر پایه

لیست افعال بی‌قاعده

لیست ۳۰۰۰ لغت پرکاربرد انگلیسی براساس دیکشنری لانگمن

📚 سطح مقدماتی

📚 سـطح پیشرفته

5 4 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

16 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه