معرفی و چکیده کتاب جوجه اردک زشت درون اثر دبی فورد

معرفی کتاب جوجه اردک زشت درون اثر دبی فورد

کتاب جوجه اردک زشت درون به قلم دبی فورد، به شما نشان می‌دهد که چطور نیمه‌ی تاریک خود و یا به اصطلاح ضعف‌هایتان را شناسایی کرده و برای رفع این نیمه‌ی تاریک تلاش کنید.

داشتن یک زندگی یکپارچه و بدون گسستگی امری مهم تلقی می‌شود. این بدین معنی است که در مرحله‌ى اولیه ویژگى‌هاى خود را به درستی شناسایی کنید و سپس با درآمیختن آن‌ها و ایجاد هماهنگی میان ویژگى‌های مثبت و منفى، زندگى کامل و ایده‌آلی داشته باشید.

کتاب جوجه اردک زشت درون (The dark side of the light chasers) را با دقت مطالعه کنید. آن را یک‌بار بخوانید و سپس دوباره آن را بخوانید و بالاخره براى بار سوم نیز آن را مطالعه کنید و حتما تمرین‌هاى طرح شده در آن را انجام دهید.

البته اگر نمى‌خواهید زندگى‌تان تغییر کند، خواندن این کتاب را فراموش کنید.

 

کتاب جوجه اردک زشت درون

خواندن این کتاب قطعا سبب مى‌شود تغییراتى مهم در زندگى‌تان به‌ وجود آید.

به زندگى شفاف باور داشته باشید؛ زندگى‌اى که کاملاً شفاف است و هیچ چیز در آن پنهان یا انکار نمى‌شود، حتى بخش‌هایى از وجودتان که نمى‌خواهید به آن‌ها نگاه کنید. این شفافیت، کلید رسیدن به زندگى اصیل و واقعى است و همین اصالت است که شما را به ‌سوى خود حقیقى‌تان راهنمایى مى‌کند.

دبی فورد (Debbie Ford) نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی، در این کتاب شما را تا دروازه‌هاى شادى پایدار، آرامش درون و دوست داشتن خود خواهند برد و بالاخره در وجودتان فضایى براى دوست داشتن بدون اما و اگر دیگران خواهید یافت. و هنگامى که این چرخه حرکتش را آغاز مى‌کند نه تنها زندگى‌تان را تغییر مى‌دهد، بلکه جهان را نیز دگرگون خواهد کرد.

پیروزى بر تاریک‌ترین احساسات‌تان و قضاوت‌هاى‌تان به شما قدرتى ارزشمند خواهد بخشید. این قدرت خریدنى و به ارث رسیدنى نیست. این قدرت پاداش سفر در تاریکى‌هاى وجودتان است که شما را به نور عشق بدون قید و شرط مى‌رساند.

این پاداشى است که به افرادى اعطا مى‌شود که آن‌قدر شجاعند که انسانیت خود را به همراه معنویت‌شان مى‌پذیرند. این پاداشى است که شما شایستگى‌اش را دارید. بنابراین نفس عمیقى بکشید و به خودتان اجازه بدهید تا به کامل‌ترین شکل دگرگون شوید. این حق شماست.

تمامى عشق و ابزارى که به آن نیاز دارید هنگامى که به خود تعهد مى‌دهید قدم به تاریکى‌هاى وجودتان بگذارید تا به خود کامل‌تان برسید، در اختیارتان خواهد بود.

 

کتاب جوجه اردک زشت درون اثر دبی فورد

 

دبی فورد

 

کتاب جوجه اردک زشت درون

 

جوجه اردک زشت درون

 

کتاب جوجه اردک زشت درون اثر دبی فورد

 

دبی فورد

 

جوجه اردک زشت درون

 

کتاب جوجه اردک زشت درون اثر دبی فورد

درباره‌ی دبی فورد

دبی فورد (۱ اکتبر ۱۹۵۵ – ۱۷ فوریه ۲۰۱۳) نویسنده، مدرس، معلم و سخنران شناخته شده آمریکایی است، بیشترین شهرت او برای کتاب نیمه تاریک جویندگان نور، جوجه اردک زشت درون است که توسط نیویورک تایمز در سال ۱۹۹۸ با هدف کمک به خوانندگان خود در غلبه بر سایه فردی با کمک روانشناسی مدرن و دستورالعملهای معنوی به چاپ رسیده‌است.

اپرا وینفری این کتاب را در برنامه تلویزیونی خود معرفی کرد و همین سبب شد تا این کتاب برای مدت‌ها در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز باشد. آثار او به زبان‌های بسیاری ترجمه شده‌اند و در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند.

 

در بخشی از کتاب جوجه اردک زشت درون می‌خوانیم

فریاد کشیدن راهى است مناسب براى بیرون ریختن احساس‌ها. خیلى وقت‌ها صداى‌مان را سرکوب مى‌کنیم و از تمام ظرفیت آن استفاده نمى‌کنیم. هنگامى که به خودتان اجازه مى‌دهید از ته دل فریاد بکشید، مى‌توانید انرژى‌هاى سرکوب و محدود شده در خود را آزاد کنید. اگر نمى‌خواهید باعث آزار کسى شوید مى‌توانید در بالش‌تان فریاد بکشید. اگر واقعا تا به حال فریاد نکشیده‌اید یا در خانه‌اى بزرگ شده‌اید که همه در آن فریاد مى‌کشیدند، ممکن است پیش خودتان گمان کنید فریاد کشیدن کارى اشتباه است.

دوباره به همین سخن معروف مى‌رسیم که:

«آنچه نتوانید همراهى‌اش کنید، به شما اجازه‌ى ادامه‌ى راه را نخواهد داد.»

بنابراین فریاد بکشید. لازم است که به تمامى طیف‌هاى احساسات خود دسترسى داشته باشید.

در یکى از دوره‌هایم خانمى حدودا شصت ساله شرکت کرده بود که در زندگى‌اش هرگز فریاد نکشیده بود. ژانت هرگز سر کسى داد نزده بود و به کسى فحش نداده بود. پدرش این باور را در او جایگزین کرده بود که آدم‌هاى خوب این کارها را نمى‌کنند و اگر ژانت مى‌خواهد مورد احترام باشد و دیگران دوستش بدارند، باید از این قوانین پیروى کند. جالب بود که ژانت به بیمارى پولیپ مزمن مبتلا بود. او در این دوره آمده بود تا تمامى احساساتى را که در وجود خود سرکوب کرده بود رها و آزاد کند و قوانین پدرش را زیرپا بگذارد. او به این باور رسیده بود که دلیل بیمارى‌اش همین احساسات سرکوب شده بودند. با این همه او به سختى مى‌توانست صدایش را بلند کند.

مدت پنج روز ما فریاد زدیم و بد و بیراه گفتیم. بالاخره نوبت به ژانت رسید تا او هم فریاد بزند. بدن ژانت از شدت هیجان مى‌لرزید. تمام طول روز او لبخندى روى چهره‌اش داشت.

دانلود رایگان فایل چکیده صوتی و پی‌دی‌اف کتاب جوجه اردک زشت درون به همراه تمرینات و نقشه ذهنی در باشگاه کتاب‌ سوپرمایند.

 

پکیج دانلودی کتاب جوجه اردک زشت درون

برای تهیه “پکیج دانلودی کتاب جوجه اردک زشت درون” بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

این پکیج شامل: فایل صوتی و pdf این اثر به همراه نقشه ذهنی، تفسیر نقشه ذهنی و تمرین میباشد.

مشاهده جزئیات
5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه