معرفی و خلاصه کتاب قدرت از راندا برن

معرفی کتاب قدرت اثر راندا برن

راندا برن در کتاب قدرت، در مورد این قانون شگفت‌انگیز توضیح می‌دهد و از قدرت به عنوان امکانی یاد کرده است که می‌توان به کمک آن به روابط اجتماعی سالم، سلامتی، آسایش، خوشبختی، شغل مورد علاقه و ثروتمندی دست پیدا کرد.

راندا برن این قدرت را یک قانون اساسی جهانی می‌داند و آن را مانند قانون گرانش توصیف می‌کند. قدرت چیزی است که به وسیله آن می‌توانید هر آنچه را که در زندگی می‌خواهید را بدست آورید.

این قدرت در وجود هر انسانی وجود دارد، فقط باید استفاده از آن را یاد بگیرید و از آن به‌خوبی استفاده کنید. او در کتاب قدرت، می‌گوید که افراد موفق، همه با استفاده از این قدرت توانسته‌اند به موفقیت، دست پیدا کنند.

 

قدرت در درون شماست

مقدر است که هر آنچه را که دوست دارید و می خواهید را داشته باشید.راندا برن

این در تقدیر شما قرار دارد که :

هر شغلی …

هر مقدار ثروتی …

هـر آنچه را که با تمام وجود می خواهید …

شادی و خوشحالی ، قدرت و پیروزی …

و سلامتی کامل را در اختیار داشته باشید.

این در تقدیر شما قرار دارد که مشکلاتی داشته باشید ، چون باعث رشد و پیشرفت شما خواهند شد.

  • شما برای زور زدن ، تقلا کردن ، دست و پا زدن و کشمکش های همیشگی خلق نشده اید.
  • شما به این دنیا نیامده اید تا لحظات شادی و خوشی را دیر به دیر تجربه کنید.
  • شـما به این دنیا نیامده اید که تمام روزهای هفته را به سختی کار کنید و فقط آخر هفته ها لحظاتی کوتاه را در شادی باشید.
  • شما به این دنیا نیامده اید تا اکثر اوقات در ترس و نگرانی زندگی کنید.
  • شما برای رنج کشیدن خلق و متولد نشده‌اید.

 

درباره راندا برن نویسنده کتاب قدرت

راندا برن

«راندا برن» تهیه کننده و نویسنده‌ استرالیایی در سال ۱۹۴۵ میلادی به دنیا آمد. او به‌ وسیله کتاب راز و بعد از آن، فیلم مستند راز، به شخصیتی معروف و محبوب در سراسر جهان تبدیل شد. تاکنون کتاب راز به ۴۵ زبان‌ مختلف ترجمه شده و یکی از کتاب‌های پرفروش دنیاست. مجله‌ تایم، راندا برن را یکی از صد فرد تاثیرگذار در سال ۲۰۰۷ معرفی کرد.

راندابرن (Rhonda Byrne) در نگارش تمامی کتاب‌هایش سعی داشته تا همگان را به این باور برساند که با قدرت درون و نیروی افکار می‌توان تمام مشکلات را از بین برد و به تمام خواسته‌ها و اهداف و رویاها دست پیدا کرد.

 

چرا  کتاب قدرت را بخوانیم؟

اگر می‌خواهید این قدرت را پیدا کنید که هر کاری را که بخواهید، بتوانید به واقعیت تبدیل کنید می‌توانید از این کتاب بهره ببرید. باید بدانید که این قدرت در وجود هر کسی نهفته است و این کتاب به شما یاد می‌دهد که از وجود این قدرت، آگاهی پیدا کنید و بدانید که چگونه باید از آن بهره ببرید و زندگی خودتان را دگرگون کنید.

 

جملات برگزیده از کتاب قدرت

  • بهانه‌گیری و دلیل‌تراشی شما را از رسیدن به خواسته‌هایتان و داشتن یک زندگی ایده‌آل باز می‌دارد.
  • هنگامی که شما با یک احساس منفی نسبت به یک صورتحساب واکنش نشان می‌دهید، احساس منفی بیشتری نسبت به پول از خود بروز می‌دهید که ممکن است حتی شرایط بسیار منفی دیگری را نیز جذب شما نماید.
  • ایمان یعنی آنکه آنچه را که هنوز ندیده‌ای، باور کنی و پاداش این ایمان دیدن آن است که باورش کرده‌ای.
  • شما نه بر حسب کار یا زمانی که صرف کرده‌اید، بلکه بر اساس مقدار عشقی که می‌دهید، پاداش می‌گیرید.
  • ما باید تغییری باشیم که آرزو داریم در دنیا شاهد آن باشیم.
نگه داشتن خشم مانند آن است که فردی زغال برافروخته‌ای را به نیت پرتاب آن به سوی فردی دیگر، محکم در دست بگیرد. آنکس که می‌سوزد، خود شما هستید.بودا

 

بخشی از کتاب قدرت

کتاب قدرت اثر راندا برن

وقتی تو در مورد مشکلات مختلف اعم از مالی، ارتباطی، بیماری و یا حتی کسادی کسب‌وکار حرف می‌زنی، در مورد آنچه دوست داری حرف نمی‌زنی. وقتی در مورد رویدادی بد در اخبار و یا شخص و وضعیتی که تو را معذب می‌کند، حرف می‌زنی، در واقع درباره آنچه دوست داری حرف نمی‌زنی.

حرف زدن درباره روز بدی که سپری کرده‌ای، دیر رسیدن به سر قرار، گیرکردن در ترافیک یا از دست دادن اتوبوس، همه و همه یعنی حرف زدن در مورد چیزهایی که دوست نداری. مسائل زیادی هست که هر روز پیش می‌آید.

اگر عادت کنی مدام در مورد چیزهایی حرف بزنی که از آن‌ها خوشت نمی‌آید، تمام این موارد کوچک باعث بروز مشکلات و چالش‌های بیشتری در زندگی‌ات می‌شوند…

تو باید راجع به اخبار خوش روز و موارد مثبت صحبت کنی. راجع به جلسه‌ای که به‌خوبی پیش رفت، صحبت کنی. درمورد اینکه دوست داری موقع‌شناس باشی صحبت کنی. راجع به اینکه سلامتی چه نعمت خوبی است صحبت کنی. درمورد سودی که توقع داری از کسب‌وکار به چنگ آوری، صحبت کنی.

راجع به وضعیت و معاشرت‌هایی که در طول روز داشتی و به‌خوبی به سرانجام رسیدند، صحبت کنی. تو باید در مورد هر آنچه دوست داری صحبت کنی؛ تا هر آنچه دوست داری به تو اهدا شود…

پیشنهاد می کنیم کتاب 12گام تا مثبت‌اندیشی اثر دکتر محمد سیدا را مطالعه کنید.
نکته کلیدی

اگر تو تمام موارد منفی را تکرار کنی و از هر آنچه علاقه نداری شکایت کنی، در واقع همانند طوطی خودت را در قفس حبس کرده‌ای. هر دفعه که تو راجع به هر آنچه نمی‌خواهی صحبت می‌کنی، درواقع در حال اضافه کردن میله‌ای دیگر به قفست هستی و خودت را از تمام خوبی‌ها محروم می‌سازی…

افرادی که زندگی‌های معرکه‌ای دارند، همان‌طور که قبلاً اشاره شد، بیشتر درباره هر آنچه خوششان می‌آید، حرف می‌زنند و با اين کار، دسترسی نامحدودی به تمام خوبی‌های زندگی دارند و آن‌ها مانند پرنده‌ در اوج آسمان آزاد هستند.

به‌منظور داشتن زندگی معرکه و خارق‌العاده میله‌های قفس ذهنت را بشکن؛ عشق اهدا کن و تنها در مورد هر آنچه دوست داری صحبت کن و عشق تو را آزاد خواهد کرد!

در این صورت، حقیقت را خواهی فهمید و حقیقت تو را آزاد خواهد نمود.

پکیج دانلودی کتاب قدرت اثر راندا برن

برای تهیه پکیج دانلودی کتاب قدرت اثر راندا برن بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

این پکیج شامل: فایل صوتی و pdf این اثر به همراه نقشه ذهنی، تفسیر نقشه ذهنی و تمرین می باشد.

مشاهده این محصول
3.7 6 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه