معرفی و خلاصه کتاب جذب کننده حرفه ای اثر گابریل برن استین

 معرفی کتاب جذب کننده حرفه ای (نخبه) اثر گابریل برن استین

کتاب جذب کننده حرفه ای گابریل برن استین پرفروش ترین کتاب 2020

کتـاب جذب کننده نخبه نوشته گابریل برنستین راهنمایی است که به شما کمک می‌کند خواسته‌هایتان را به سرعت جذب کنید و با توکل بر خداوند یک زندگی آرمانی داشته باشید.

 

کتاب جذب کننده حرفه ای (نخبه )

(Super Attractor: Methods for Manifesting a Life Beyond Your Wildest Dreams) روش‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید هر چه باور دارید را دریافت کنید.

او قادر است به کمک خالق عالم، دنیای رؤیایی‌اش را هماهنگ با احساسات خوب و هدایت آن‌ها به سمت خواسته‌هایش خلق کند. با تلنگر زدن به منبع لایتناهی انرژی خلاق، به ایده‌هایی الهام‌بخش دست پیدا کند، به خردمندی برسد و از نعمت‌های الهی برخوردار شود و طعم آزادی را بچشد.

جذب کننده نخبه بودن، به معنای این نیست که یک نفر با چالش‌های واقعی زندگی مواجه نشود، این چالش‌ها بخشی از برنامه الهی بوده تا ایمان در ارتباط به جذب کننده‌ی نخبه بودن تقویت شود.

تجارب سخت زندگی، حکم تکالیف معنوی را دارند تا موجب رشد و تعالی انسان شود. مشکلات و سختی‌ها فرصتی می‌دهد تا بلور «خود واقعی‌» بدرخشد. جذب کننده‌ی حرفه‌ای  (نخبه) به این معنا نیست که همه چیز بر وفق مراد است، بلکه معنای آن این است که هر کس با اراده‌ای قوی با سختی‌های زندگی مواجه می‌شود.

 

جذب کننده‌ی نخبه

وقتی با انرژی جذب کننده‌ی نخبه هماهنگ شوید، دیگر ترس نمی‌تواند سر راهتان مانعی ایجاد کند. یادتان باشد که شما روحی هستید که تجربه‌ی بشری دارید. روح درونتان یعنی حضور الهام بخش، لذت‌بخش و حقیقت وجودی خودتان. با تمرین این مراحل، یادتان می‌آید که فردی دانا، توانا، سالم و معنوی هستید.

وقتی این موارد را قبول داشته باشید می‌توانید آزاد باشید. وقتی خود را با انرژی «خود واقعی الهی» هماهنگ کنید، حس حال و هوای آزادی حتمی است. ممکن است پیوسته با این حقیقت متصل نمانید، ولی هر چه بیشتر به آن متوسل شوید، راحت‌تر طعم آزادی را می‌چشید.

گابریل برنستین (Gabrielle Bernstein) به عنوان مربی معنوی، شاهد آن بوده که صدها هزار نفر در سراسر جهان، نسبت به حضور آزادی درونی، چشم و گوششان باز شده است. او هر روز ناظر این تحولات هست.

برای نمایان شدن حقیقت، باید نظام باورها مبنی بر ترس را که سد راه شما به عنوان یک جذب کننده‌ی نخبه است از بین برد. باید مشتاق باشید تا طرز فکر، اقدام و سبک زندگی‌تان را تغییر دهید.

 

معرفی گابریل برن آستین

 

گابریل برنستین نویسنده، سخنران انگیزشی، مربی زندگی، کارآفرین و یکی از افراد موفق در حوزه خودشناسی و خود پروری است و سمینارها و نشست‌های مختلفی در این زمینه برگزار می‌کند. روزنامه نیویورک تایمز در سال 2009 او را به عنوان یکی از رهبران معنوی نسل‌های آینده معرفی کرده است.

علاوه بر این گابریل به عنوان یک مربی مدیتیشن و یوگا هم فعالیت دارد. هم چنین در برنامه‌های تلویزیونی آمریکا مانند برنامه‌ی اپرا وینفری و دکتر آز شرکت کرده است.

 

جمله‌های برگزیده کتاب جذب کننده حرفه ای (نخبه)

  • هر فکر تو پیامی است که به کائنات مخابره می‌شود. کائنات همیشه به افکار، انرژی و احساساتت پاسخ مثبت می‌دهد.
  • حس پشتیبانی را احساس کن. به حس کردن بیشتر چنین چیزی، ادامه بده.
  • عامل اصلی احساس خوب این است که تصمیم بگیری دور احساس بد را خط بکشی.
  • جهان دنیای تنوع است. تنوع یعنی وفور نعمت الهی و انرژی الهی که پاسخگوی همه است.
  • انرژی خوبی را که چاشنی هر کار بکنی، موجب باز شدن درهای فرصت‌هایی جدید برایت می‌شود

 

جذب کننده ی حرفه ای از دیدگاه گابریل برن استین

“آنچه که من باور دارم، همان چیزی است که دریافت می کنم. من می توانم با هم فرکانسی با احساسات خوب و هدایت آنها به سمت خواسته‌هایم، دنیایی را که خواهان آن هستم، ایجاد کنم. من می‌توانم از یک منبع نامحدود انرژی خلاق برای داشتن ایده های الهام بخش، دریافت فراوانی، احساس آزادی و از همه مهمتر، می توانم از این قدرت برای انجام خوبی‌ها در جهان استفاده کنم.”

 

جذب کننده‌ی حرفه‌ای بودن یعنی

جذب کننده‌ی حرفه‌ای بودن به این معنا نیست که دیگر با چالش های زندگی روبرو نمی‌شوم. اما به وضوح می‌بینم که تمام سختی ها و چالش های زندگی‌ام بخشی از یک برنامه بزرگتر است که باعث می شود ایمان من به این منبع الهی قدرتمندتر شود.

من تجربیات دشوار زندگی را به عنوان تکالیف معنوی برای رشد و بهبود خودم می دانم. من پذیرفته ام که هیچ اتفاقی تصادفی نیست. تجربیات دشوار فرصت هایی را فراهم می کنند که باعث درخشش من می شوند.

جذب کننده‌ی حرفه‌ای بودن به این معنا نیست که همه چیز عالی و کامل است؛ جذب کننده‌ی حرفه‌ای بودن یعنی هر اتفاقی بیفتد، من با ایمان به زندگی خودم ادامه می دهم.

 

ایمان به این نیروی الهی

ایمان به این نیروی الهی به من کمک کرده تا در مواقع دشواری با صداقت، وقار و دلسوزی بیشتری در مقایسه با شرایط عادی حرکت کنم. اینگونه زندگی کردن، من را به چیزی رسانده است که بیشتر از هر چیزی خواستار آن هستم: آزادی.

می دانم که یک انرژی دائمی از عشق در درون من و اطرافم وجود دارد.

می دانم که نیرویی الهی فراتر از من است که همیشه مرا هدایت می کند و این قدرت را دارم تا دنیایی را که خواهان آن هستم، ایجاد کنم.

پس از درک این موضوع که شما جذب کننده‌ای حرفه‌ای هستید، دیگر احساس ترس و وحشت نمی کنید. به یاد می آورید که شما روحی هستید که یک تجربه انسانی دارد. وقتی این مراحل را تمرین می کنید، به یاد می آورید که شما یک روح خردمند، قوی، سالم و مقدس هستید. وقتی این را بپذیرید، می توانید آزاد باشید.

من زندگی ام را وقف روند آرام شدن و هم فرکانسی مجدد با حضور این نیروی درونی کردم. با هر بار مراقبه، در یک فرکانس بالاتر شور و هیجان پیدا می کنم. با هر بار دعا، تسلیم قدرتی بزرگتر از خودم می شوم. وقف کردن و ارادت من به قلمرو معنوی، آزادی را به من بخشیده است.

من یک انسان استثنایی نیستم. شما هم قدرت ارتباط با این منبع الهی را دارید. در این کتاب، می خواهم نحوه‌ی اتصال به این قدرت را با شما در میان بگذارم.

 

می خواهم که شما هم این نکته مهم را بدانید:

“شما هم یک جذب کننده‌ی حرفه‌ای هستید.”

افراد زیادی هستند که کتابهای رشد شخصی می خوانند، در سمینارهای انگیزشی شرکت می کنند، مراقبه می کنند و دعا می خوانند، اما هنوز هم احساس درجا زدن دارند.

اغلب چنین سخنانی را می شنوم:

«گابی، من همه کارها را درست انجام می دهم، اما هنوز هم احساس ناامیدی می کنم.

من دعا می خوانم، مراقبه می کنم و از جملات تاکیدی مثبت هم استفاده می کنم، اما هنوز چیزی را که می خواهم جذب نمی کنم. مشکل من چیه؟!»

مشکل این افراد چیزی است که به کائنات و ابزارهای معنوی زیادی ایمان دارند، اما به دلایلی ارتباط شان با منبع الهی قطع شده است. آنها به جای اینکه با قدرت واقعیشان هم فرکانس شوند، سعی در فریب دادن کائنات دارند. این اشخاص تمام ابزارهای معنوی را دارند اما مهمترین بخش جذب را فراموش کرده‌اند: هم ارتعاشی با کائنات.

می توانید هر روز جملات تاکیدی مثبت را تکرار کنید، دعا و مراقبه داشته باشید ولی هنوز هم جذب نکنید زیرا انرژی شما با خواسته تان هم فرکانس نیست. به جای اینکه به خودتان اجازه دریافت دهید، می خواهید «بگیرید.» در این کتاب یاد می گیرید که مهمترین عنصر تجلی با کائنات تجسم انرژی عشق است. کتاب درستی را انتخاب کرده اید.

دانلود رایگان فایل صوتی کتاب جذب کننده ی حرفه ای به همراه تمرینات و نقشه ذهنی آن در باشگاه کتاب‌خوانی سوپرمایند.

کتاب جذب کننده حرفه ای

کتاب جذب کننده حرفه ای اثر گابریل برن استین

این کتاب به شما کمک می کند تا اهمیت زندگی در هم فرکانسی با جهان را درک کنید. من نمی خواهم زندگی معنوی تان از تجربیات روزانه شما تفکیک شود و جدا باشد. می خواهم همیشه یک زندگی معنوی داشته باشید.

از شما می‌خواهم هر روز و با رخ دادن معجزه ها احساس شگفتی داشته باشید. می‌خواهم احساس ارتباط با یک قدرت معنوی را تجربه کنید. این همان قدرتی است که می‌توانید به آن تکیه کنید. می‌ خواهم خواسته‌های خود را جذب کنید و یک زندگی سرشار از هدف، شادی، فراوانی و صلح داشته باشید. من می خوام احساس آزادی کنید.

پذیرش اینکه شما یک جذب کننده‌ی حرفه‌ای هستید همه چیز را تغییر می دهد. شما به یک منبع نامحدود فراوانی، انرژی، شادی و رفاه می روید. این رفاه حالت عادی شما می‌شود و آن را به عنوان حق طبیعی خود در آغوش می گیرید. از همه مهم‌تر، به طور غریزی خواهید دانست که چگونه در زندگی خود را نشان دهید و نور بیشتری را به دنیای اطراف خود بیاورید.

 

نیروی عشق

این کتاب، سفر به یاد آوردن جایی است که قدرت واقعی شما در آن نهفته است. یاد خواهید گرفت که زندگی مورد نظر خود را ایجاد کنید. شما می پذیرید که زندگی می تواند جریان داشته باشد، اینکه جذب سرگرم کننده است و لازم نیست برای رسیدن به خواسته هایتان به سختی کار کنید. و از همه بهتر، احساس خوبی خواهید داشت.

تمرین های این کتاب این قدرت را به شما می‌ دهند که هدف خود را زندگی کنید و فراوانی، شادی، سلامت و صلح را برای هر کسی که با آنها ارتباط برقرار کنید، تقویت کنید.

بعد از خواندن این کتاب، درک بیشتری از اهداف والای خود خواهید داشت و می دانید که چگونه وظیفه خود را انجام دهید: وظیفه شما این است که یک نیروی عشق در دنیا باشید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه