معرفی کتاب ذهن شما دوست شما نیست نوشته آدام الوارادو

معرفی کتاب ذهن شما دوست شما نیست نوشته آدام الوارادو

کتاب ذهن شما دوستتان نیست؛ چگونه افسردگیتان را از بین ببرید و خود را نجات دهید! اثر آدام آلوارادو  دربردانده‌ی راهکارهای مفیدی است که به شما کمک می‌کند نگرش‌های فردی خود را تغییر دهید و بر افسردگی‌ درونی‌تان غلبه کنید.

کتاب ذهن شما دوستتان نیست (Your mind is not your friend) از قدرت و توانایی خلق یا تخریبی که ذهن داراست، سخن می‌گوید. افکار موجود در ذهن در حقیقت اعتیادآور هستند، مدام تکرار می‌شوند اما هوشمند نیستند، آن‌ها همان منفی‌گرایی خسته‌ای هستند که تکرار می‌شوند.

مثل یک رکورد شکسته شده و همان‌طور که به راحتی نسبت به آن افکار معتاد شدید، همان‌طور هم ذهنتان نسبت به افکار موثرتر و مفیدتر معتاد خواهد شد، فقط در صورتی که این افکار را به او پیشنهاد دهید. این فرآیند دشوار و سخت است و این کتاب صوتی به شما در این مسیر کمک می‌کند.

آدام الوارادو (Adam Alvarado) نه یک پزشک است و نه یک روانشناس، او فقط یک شخص با تجربه افسردگی شدید است که در پی یک حادثه، تصمیم می‌گیرد خود را از شر افسردگی نجات دهد.

 

درباره‌ی کتاب ذهن شما دوست شما نیست

همه‌ی ما در طول زندگی احساس ناراحتی و اندوه را تجربه کرده‌ایم. حس اینکه امیدی به آینده نداریم، نمی‌خواهیم از تخت‌خواب بیرون بیاییم و انرژی‌مان در پایین‌ترین سطح خودش قرار گرفته است. اما احساس افسردگی جدی‌تر است.

ما می‌توانیم با اندوه و غم خداحافظی کنیم اما برای درمان افسردگی نیاز به راهکارهای خاص و تلاش مضاعف داریم. آدام آلوارادو در کتاب ذهن شما دوست‌تان نیست، آموزش می‌دهد که چطور با افسردگی برای همیشه خداحافظی کنیم.

آدام آلوارادو که خودش تجربه‌ی افسردگی شدید داشته است، حالا از این تجربه کمک گرفته است تا به افراد دیگر در دنیا کمک کند. او راهکارهای مفیدی دارد که به هرکسی کمک می‌کند تا نگرش درونی‌اش را تغییر دهد و احساس افسردگی را از بین ببرد.

او در ابتدای کتاب ذهن شما دوست‌تان نیست توضیح می‌دهد که این حس چگونه به وجود می‌آید و بعد با ارائه‌ی راهکارها، قدم به قدم همراهی‌تان می‌کند تا با افسردگی خداحافظی کنید.

اگر با احساساتی مانند غم، اندوه، افسردگی و … دست و پنجه نرم می‌کنید، کتاب ذهن شما دوست‌تان نیست یک راهنمای عالی برای شما است.

 

ذهن شما دوست شما نیست

این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر فقط برای اشخاص افسرده نوشته نشده است، بلکه برای تمام اشخاصی‌ست که در معرض افسردگی هستند. یعنی تمام افراد جامعه‌ی فعلی ما. هم‌چنین برای تمام اشخاصی که اطرافیانشان در معرض افسردگی هستند نیز مناسب است.

ذهن انسان یکی از قدرتمندترین چیزها در دنیاست، که توانایی خلق و تخریب و یا تغییر زندگی را دارد. هم‌چنین باید بدانید که تنها با عمل است که می‌توانید خودتان و زندگی‌تان را بهبود ببخشید و به سوی موفقیت پیش روید. ما باید بهتر فکر کنیم.

باید عقاید بهتری داشته باشیم؛ اما مهم‌تر از همه این است که، باید بهتر عمل کنیم. فقط از طریق افکار نمی‌توان تفاوتی بیرونی را حس کرد، دلیل آن این است که افکار نامرئی هستند و تصور می‌شوند، آن‌ها هیچ چیز نیستند تا وقتی که به آن‌ها جامعه عمل بپوشانیم. افکار مثبت دنیای مثبت‌تری را به همراه دارند، اما فقط با عمل براساس مثبت‌گرایی به واقعیت تبدیل می‌شود. تنها با تغییر رفتارتان است که می‌توانید در افکارتان تغییر ایجاد کنید.

 

بخشی از  کتاب ذهن شما دوست شما نیست آدام الوارادو

این ذهن من بود که از تغییری که می‌خواستم رخ دهد و از فردی که می‌خواستم بشوم، اجتناب می‌کرد.

ذهن من بود که باعث افسردگی‌ام شده بود.

ذهن من بود که هر روزه زندگی‌ام را خراب می‌کرد.

ذهـن شما نیز همین کار را انجام می‌دهد…

ذهن شما دوستتان نیست.

ذهن شما به‌گونه‌ای که در حال حاضر است، سرشار از منفی‌گرایی، پر از ایده‌های غلط و عقاید محدودکننده و بزرگ‌ترین دشمن شماست… و وقتی به خودتان نگاه می‌کنید، ذهنتان زمزمه می‌کند که به‌اندازه کافی خوب نیستید، به‌اندازه کافی خوش‌اندام نیستید، لیاقت بهترین‌ها را ندارید و هرگز نیز نخواهید داشت.

اینکه دیگران بهتر از شما هستند…

این ذهن شماست.

این ذهن یک فرد افسرده است.

این دوست درون افکار بسیاری از افراد است…

 

قدرت ذهن

قدرت ذهن

ذهن قدرتمند ترین چیز در دنیاست، با توانایی خلق و تخریب، تغییر زندگی یا ویران ساختن آن. افکار در حقیقت اعتیادآورند. آن‌ها تکراری‌اند. آنها هوشمند نیستند. آن‌ها همان منفی‌گرایی خسته‌‌ای هستند که تکرار می‌شوند، مثل یک رکورد شکسته شده و همان‌طورکه به‌راحتی نسبت به آن افکار منفی معتاد شدید، همان‌طور هم ذهنتان نسبت به افکار مؤثرتر و مفیدتر معتاد خواهد شد، فقط درصورتی‌که این افکار را به او پیشنهاد دهید.و این فرآیند دشوار است.»

 

شناخت افسردگی

شناخت افسردگی

افسردگی بیماری نیست، بلکه نشانه است. افسردگـی منبع یک مشکل به شمار نمی‌رود؛ بلکه نتیجه آن مشکل است.

افسردگی تخم‌مرغ نیست، بلکه مرغ است. این ذهن است که باعث افسردگی می‌شود. ذهن شما دوستتان نیست. ذهن شما به گونه‌ای که در حال حاضر است، سرشار از منفی‌گرایی، پر از ایده‌های غلط و عقاید محدودکننده و بزرگترین دشمن شماست. او درست‌ترین دلیل برای همه رنج‌های شماست. همان چیزی است که شما را به عقب می‌کشاند و همان چیزی که شما را از تبدیل شدن به فردی که می‌خواهید و قرار بوده بشوید، باز می‌دارد.

 

ذهن شما دوست شما نیست

کتاب ذهن شما دوست شما نیست

کتاب کتاب ذهـن شما دوست شما نیست نوشته آدام الوارادو در دسته کتاب‌های روانشناسی و خودیاری قرار دارد و با هدف از بین بردن افسردگی و افکار مخرب می‌تواند راهنمای کارآمدی برای مخاطب خود باشد.

در ادامه عنوان کتاب آمده است: چگونه افسردگی‌تان را از بین ببرید و خودتان را نجات دهید.

در واقع آلوارادو نویسنده‌ی این کتاب که خود قبلا افسردگی را تجربه کرده است می‌گوید که قدرت ذهن از تصورات ما بسیار خارق‌العاده‌تر است و به قدری توانایی دارد که خلق یا تخریب افکار منفی و خسته‌کننده برایش امری محال نیست.

دانلود رایگان چکیده صوتی و پی‌دی‌اف کتاب ذهن شما دوست شما نیست آدام الوارادو به همراه تمرینات و نقشه ذهنی در باشگاه کتاب‌خوانی سوپرمایند.
نویسنده می‌گوید:

«ذهـن شما دوستتان نیست. درحال حاضر نیست. بلکه بدترین دشمنتان و دلیل اصلی تمام مشکلاتتان است. زیرا ابری از بدبینی، افکار غلط و باورهای محدود کننده آن را در برگرفته. شما را از رسیدن به خواسته‌تان و تبدیل شدن به انسانی که آرزویش دارید باز می‌دارد. ذهن، منشأ تمام ترس‌ها و مهر تاییدی برنداشتن عزت‌نفس است. گذشته‌ای که رها نمی‌کنید…

زمان حالی که برایش تلاش نمی‌کنید و آینده‌ای که از رویارویی با آن هراس دارید؛ و تمام این‌ها چیزهایی هستند که از آن بیزارید. تمام مشکلات زندگی از افکار شما نشأت می‌گیرد».

از این جملات متوجه می‌شویم با کتابی مواجه هستیم که قرار است به ما یاد دهد چطور با افکار منفی مبارزه کنیم افکاری که تا قل از این همه چیز زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است.

افکار در حقیقت اعتیاد آورند و زمانی که منفی باشند خسته‌کننده و کسالت‌بار هم می‌شوند و ناخواسته ذهن کم کم به این افکار عادت می‌کند و تنها زمانی که بتوانیم افکار خود را کنترل و در جهتی مثبت پیش ببریم موفق شده‌ایم از افسردگی رها شویم. اگرچه این مسیر فرآیندی دشوار دارد اما این کتاب با ارائه پیشنهاد‌های تاثیرگذار و کاربردی می‌تواند به افراد کمک می‌کند.

کتاب ذهن شما دوست شما نیست

برای تهیه پکیج دانلودی کتاب ذهن شما دوست شما نیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

این پکیج شامل: فایل صوتی و pdf این اثر به همراه نقشه ذهنی، تفسیر نقشه ذهنی و تمرین میباشد.

مشاهده جزئیات

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه