بانک دیکشنری انگلیسی

بانک دیکشنری انگلیسی

در این مقاله از وب سایت ذهن برتر شما را دعوت به دانلود رایگان بانک دیکشنری انگلیسی. شامل مجموعه چندین فایل pdf از منابع مختلف و معتبر دیکشنری های انگلیسی و کتاب های تصویری آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان، می کنیم.

بخشی از یادگیری زبان این است که با آن بیش تر آشنا شویم و اعتماد به نفس داشته باشیم. اگر برای یک کار بزرگ مثل شرکت در یک آزمون و یا یک ارائه ی کاری حتما باید تمرین کنید، برای یادگیری زبان هم باید تمرین داشته باشید. برای این کار شما نیاز به مطالعه بیشتر دارید. برای مطالعه و پشرفت در یادگیری نیز شما باید منابعی (رفرنس) را انتخاب کنید که از اعتبار آموزشی خوبی برخوردار باشند.

انتخاب منابع آموزشی معتبر همواره یکی از مهمترین فاکتور ها در یادگیری زبان جدید به شمار می آید، استفاده از منابع و کتابهایی که در موسسات معتبر و توسط اساتید برتر زبان انگلیسی تدریس می شوند، به شما کمک می کند تا در مسیر صحیح یادگیری قرار بگیرید و بتوانید طبق استانداردی که سایر زبان آموزان در سراسر جهان آموزش می بینند پیش بروید. به همین منظور ما بانک دیکشنری انگلیسی را که شامل چندین کتاب کاربردی از جمله کتاب های Easier English Basic Dictionary، Illustrated Dictionary و دیکشنری های تصویری مانند: The New Oxford Picture Dictionary ، Pic Dictionary و … برای شما آماده کرده ایم که در ادامه می توانید دانلود کنید.

4.5 2 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه