ورکشاپ ثروت ساز

ورکشاپ ثروت ساز – سلامتی آفرین و اسرار آمیز – جو دیسپنزا همراه با زیر نویس فارسی

🔻 با افزایش انرژی تان سرنوشت جدیدی را برای خود رقم بزنید!

جو دیسپنزا به شما خواهد آموخت که چگونه بدنتان را به یک ذهنیت جدید شرطی سازی کنید و به شما نشان خواهد داد که چطور انرژی های گیر افتاده در بدنتان را که به شکل افکار محدود کننده، عادتهای ناخودآگاه و احساسات حفظ شده ذخیره شده اند را آزاد کنید. تا بدینوسیله ثروت بی پایان ، فراوانی بی حد و حصر، سلامتی کامل، یافتن شغل عالی، رشد و رونق کسب و کار. ترفیع در شغل ، یافتن شریک عاشقانه و تمام برکات زندگی را بصورت یکجا جذب کنید.

زمانی که شما انرژی های مربوط به گذشته تان را آزاد می کنید. و آغوش تان را به روی آینده ای جدید باز می کنید، شما می توانید به همان شخصی که در اعماق وجودتان می خواهید تبدیل شوید. هزاران نفر در سراسر دنیا این اصول را بکار برده اند و نتایجی باور نکردنی و مسحور کننده را برای خودشان رقم زده اند.

 

درباره جو دیسپنزا

دکتر جو دیسپنزا محقق، متخصص ، فیلسوف ، عارف در زمینه عملکرد مغز است. او اهل آمریکا است و همچنین در رشته های بیولوژی سلول ، عصب شناسی و مغز و حافظه تحصیلات دارد و همچنین دکترای کایروپراکتی  را گرفته است.

دکتر جو دیسپنزا بر اثر تصادف سنگینی که با اتومبیلش در آمریکا داشت چندین استخوان ستون فقراتش شکسته شد و طبق نظر پزشکان متخصص دیگر قادر به راه رفتن نبود اما توانست بوسیله ذهن خود علی رغم نظر منفی پزشکان بسیاری ، خود را شفا دهد و بعد از این حادثه تصمیم گرفت آموخته های خود را با مردم جهان به اشتراک بگذارد .

 

آنچه در ورکشاپ ثروت ساز جو دیسپنزا می آموزیم

جو دیسپنزا تا کنون سمینار ها و دوره های زیادی را در این زمینه برگزار کرده است. برای انعکاس تاثیرگذاری دکتر جو دیسپنزا همین بس که هزاران نفر در سرتاسر دنیا از طریق ورکشاپ های ایشان به ثروت های افسانه ای دست پیدا کرده اند و کسانی که حتی بیماران سرطانی داشته اند با این ورکشاپ آموزشی توانسته اند افسار تک تک سلول های خود را بدست بگیرند و بیماری خود را درمان کنند.

در ادامه ویدیو های قسمت اول این ورکشاپ برای اعضا سوپرمایند قرار گرفته است.

💎 محتوای ویژه اعضا

ادامه این محتوا ویژه شرکت کنندگان در دوره است! برای مشاهده ادامه این بخش، لطفا رمز ورود را وارد کنید. (برای دریافت رمز، به کانال اختصاصی اعضای دوره مراجعه کنید.)

 

3.7 3 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه