موسیقی برای پرورش خلاقیت

 موسیقی برای پرورش خلاقیت، ایده‌های جدید و تمرکز خلاق

موسیقی را پخش کنید قبل از شروع فعالیت و هنگام استراحت با صداهای دلپذیر گوش کنید. شما می توانید فایل های موسیقی برای پرورش خلاقیت را در ادامه این مطلب به صورت رایگان دانلود کنید.

.چگونه موسیقی سبب خلاقیت بیشتر می شود؟

مطالعات جدید نشان می دهد که گوش دادن به موسیقی شاد باعث تفکر واگرا می شود که یک عنصر اصلی برای ایجاد خلاقیت در افراد و به خصوص کودکان می باشد.
در دنیای امروز ، تفکر خلاق بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است.
 نه تنها بسیاری از مشاغل به دنبال ذهن خلاق برای زمینه کاری خود هستند، بلکه انواع مشکلات پیچیده اجتماعی که با آنها روبرو هستیم نیز می تواند از طریق خلاقیت در افراد رفع شود.
.
« موسیقی ، تاثیر شگرفی بر قدرت‌های ذهنی و فعال‌ شدن نیمکره‌های مغز دارد و می‌تواند عملکردهای ذهن را بهبود بخشد. افزایش خلاقیت ، از شناخته شده‌ترین تاثیرات شنیدن موسیقی یا نواختن آن است. فرقی نمی‌کند که یک اثر فاخر را بشنوید یا آن را بنوازید، در هر صورت موسیقی تاثیر خودش را بر ذهن و روان شما خواهد گذاشت.»
.
👈🏾 پیشنهاد می‌کنیم مقاله “ فواید موسیقی و تاثیر آن بر مغز ” را نیز مطالعه کنید.

موسیقی منبع خلاقیت

.یک مطالعه جدید در مورد موسیقی برای پرورش خلاقیت، موسیقی را به عنوان منبع خلاقیت بررسی می کند. از آنجا که نشان داده شده است که موسیقی شناخت را بهبود می‌بخشد و یادگیری و حافظه را تقویت می کند، معقول است که در تفکر خلاق نیز تأثیر داشته باشد. جالب این که آیا شرکت کنندگان موسیقی را “دوست داشتند” یا نه، هیچ تاثیری در عملکرد آنها نداشت .
.
اغلب زمانی که به موسیقی گوش می دهیم افکار ما فراتر از حد تصور حرکت می‌کنند و به نوعی به هر گوشه سری می‌زنند. به همین علت است که ایده های متفاوت در ذهن شما جا باز می‌کنند.
.

چرا افزایش خلاقیت؟

.با نگاهی ولو سطحی به زندگی افراد موفق می توانید شاهد این مسئله باشید که آن ها تابع قوانین مشخص شده توسط شخصی دیگر نبوده اند و این به آن معناست که با ذهنی باز، فکری نو و هوشمندانه توانسته اند راه خود را در مسیر خود باز کرده و به موفقیت بالا تری دست پیدا نمایند.
.
افزایش خلاقیت یکی از راه هایی است که می‌تواند ما را به موفقیت بسیار نزدیک کند. نوعی از خلاقیت در کسب و کار را می توان همان کار آفرینی دانست. کارآفرینی نوشته شده است و شما بخوانید خلاقیت مطلق و محض!

4.3 8 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه