تله پاتی

تله پاتی یا دو هم اندیشی یا دور آگاهی چیست و چگونه انجام می‌شود؟

تله‌پاتی پدیده‌ای روانی است که در آن بین ذهن‌ها ارتباط برقرار می‌شود. چنین ارتباط روانی تله‌پاتیکی شامل افکار، ایده‌ها، احساسات، حس‌ها و حتی تصاویر ذهنی می‌شوند.

− تله پاتی برقراری ارتباط بین ۲ ذهن، که با فاصله از هم جدا شده‌اند بدون استفاده از حواس ۵ گانه است.

− تله پاتی دريافت افکار یا انتقال فكر می‌باشد.

− تله پاتي با چشم سوم ارتباط دارد.

− تله‌پاتی با غده صنوبری در ارتباط است.

میتوانيم غده صنوبری را فعال کنیم و افکاری که هم فرکانس ما می‌باشند را دریافت کنیم و یا اینکه با اراده و تصویر سازی ذهنی، ميتوانيم فردی را وادار به کاری کنیم.

 

«تله پاتی یکی از چیزهایی هست که ثابت میکنه ذهن و مغز انسان ها قدرت ارسال ارتعاش های ذهنی رو داره.
به این که ما بتونیم بدون این که صبحت کنیم، از طریق ذهنمون به ذهن شخص دیگه‌ای وصل بشیم و چیزی رو منتقل کنیم تله پاتی گفته میشه. این چیز میتونه یک مفهوم، یک تصویر ذهنی یا حتی احساسات و کلمات باشه.»

 

تاریخچه تله پاتی:

تاریخچه تله پاتی

ریشه کلمه «تله پاتی» از کلمه یونانی تله به معنای: “دور” و پاتی به معنای: “وقوع” گرفته شده است. تله پاتی برای اولین بار توسط محقق فرانسوی «فردریک» در سال 1882 بیان شد، وی همچنین از بنیانگذاران انجمن تحقیقات روانی در دنیا بوده است.

پیام ذهنی به شکل امواج الکترومغناطیسی ذهن قابل انتقال هستند.

آیا برایتان پیش آمده که ناگهان به یاد کسی بیافتید و یا دلتنگ کسی بشوید و وقتی با او تماس گرفتید به شما بگوید که او هم در فکر شما بوده است؟
دوست دارید کسی به فکر شما باشد که عاشقش هستید؟

تله‌پاتی عشق این امکان را به شما می‌دهد تا راه ارتباطی جدیدی با کسی که دوستش دارید برقرار کنید.

تله پاتی روشی است که شما از طریق آن می‌توانید بدون استفاده از حواس ۵گانه و از راه دور ارتباط برقرار کنید.

تله پاتی ارتباط ویژه‌ای است که اگر آن را یاد بگیرید می‌توانید در ارتباطات عاطفی خود از آن استفاده کنید.

تله پاتی عشق یکی از لذت بخش ترین راه‌های ارتباطی بین دو نفر است که ارتباط عاطفی با هم دارند.

👈🏼 پیشنهاد می کنیم مقاله استفاده از تله‌پاتی برای جذب عشق و ازدواج را نیز بخوانید.

تله‌پاتی در شرایط خاص روحی ممکن است به صورت ناخواسته اتفاق بیافتد. مثلا وقتی در موقعیت خطر قرار گرفته­ اید و یا شدیدا ناراحت هستید آدرنالین اعصاب بدن را تحریک می­‌کند. و همین قدرت فرد را به عنوان فرستنده افزایش می­دهد.

گه گاهی همه‌ی ما تله پاتی را تجربه کرده‌ایم، شاید داشتید به یک نفر که ماه‌ها از او بی‌خبر بوده‌اید فکر می‌کردید که ناگهان آن شخص، به شما تلفن می‌کند. یا وقتی ۲ نفر با هم هستند، ممکن است یک چیز را در یک لحظه با هم بگویند. این ها ارتباطات ذهن خود بخودی هستند و چنین مثال‌هایی معمولا بین افرادی که بهم نزدیک هستند اتفاق می‌افتد.

 

آمادگی ذهنی، بدنی و روحی داشته باشید.

اگر میخواین توی این موضوع ماهر بشید، راه شروع درست از تمرینات مدیتیشن میگذره. قدم اول این هست که باید توی یک فضایی قرار بگیرید که آرامش کامل و سکوت باشه. نباید هیچ چیزی مزاحم آرامشتون بشه.

 

تقویت تمرکز برای انتقال پیام

برای به دست آوردن قدرت ذهن در انتقال پیام ابتدا باید تمرین‌های تقویت تمرکز را به خوبی انجام دهید. این تمرین‌ها به شما کمک می‌کند که تمرکزتان افزایش یافته و تسلط بیشتری بر روی افکارتان داشته باشید. تکنیک‌های مديتيشن نیز به تله پاتی کمک می‌کند.

🔹تمرین اول: تنفس درست

در قدم اول چشمان خود را ببندید. عمل دم را به مدت ۵ ثانیه شمره و انجام دهید. سپس به مدت ۵ ثانیه نفس‌تان را نگه دارید. پس از آن تا ۵ ثانیه عمل بازدم را انجام دهید.

🔹تمرین دوم: تمرکز بر روی تنفس

هنگان نفس کشیدن به هیچ چیزی فکر نکنید و تمام حواستان به صدای نفس‌هایتان باشد. به عنوان مثال به پر شدن شش‌هایتان از هوا، فکر کنید و یا هنگام بازدم به خالی شدن هوا از شش‌هایتان فکر کنید. این تمرین را ۱۰ تا ۱۵ مرتبه انجام دهید. در حین انجام این تمرین نباید تمرکزتان به سمت دیگری برود. این تمرین را روزانه می توانید انجام دهید. این تمرین به تکرار مکرر و زیاد احتیاج دارد و بدون تمرین نمی‌توان این مهارت را کسب نمود.

علاوه بر پاکسازی ذهن، باید تمام افکار منفی، مزاحم، ناراحت کننده، استرس و اضطراب را از خود دور کنید. به آینده و گذشته فکر نکنید و در زمان حال زندگی کنید. تمرینات یوگا می‌تواند به تقویت تمرکزتان کمک بسزایی کند.

 

چگونه در تله پاتی یا دو هم اندیشی تسلط پیدا کنیم؟

برای تسلط بیشتر بر تله پاتی، از خودتان شروع کنید. خودتان را رها کنید و اجازه دهید افکار به سراغتان بیایند. سعی نکنید که این افکار را کنترل کنید. سعی کنید خودتان را آرام کنید و هر تصویر که بر ذهنتان آمد را مورد بررسی قرار دهید.

تمرین نگاه کردن به آینه را انجام دهید.
به نقطه وسط پیشانی در آینه به مدت ۳۰ دقیقه نگاه کنید. اگر پلک زدید مشکلی ندارد ولی سعی كنيد با آرامش و توجه به نقطه پيشانی نگاه کنید.

 

تاثیر بر روی افکار دیگران!

تمرین ساده انتقال پیام:

برای مدتی این تمرین را آغاز کنید:
به فردی که مدتهاست که با او در ارتباط نبوده‌اید، فکر کنید و درحالی که در خلا کامل ذهنی قرار گرفته‌اید و غرق افکار نیستید و فقط در این لحظه حضور دارید او را با تمام ذهن و بدن و وجود خود ببینید، حس کنید، و به آرامی قصد خود را نسبت به او انجام دهید. سپس رسیدن و فکر کردن به نتیجه و اینکه این فرد کی تماس میگیرد را رها کنید. زیرا نتیجه تله پاتی یا سایر فرآیندهای متافیزیکی زمانی رخ میدهد که در انرژی یین هستید(نه یانگ). بنابر این باید حتما نسبت به این موضوع ناخودآگاه و ناهوشیار شوید تا نتیجه(تماس از طرف فرد مورد نظر) به یکباره دریافت شود.

در این قسمت قبل از تمرکز بر روی افراد شما باید تمرین دم و بازدم را به خوبی انجام دهید. سپس به فردی که می‌خواهید کاری که در ذهنتان است را انجام دهد، فکر کنید. به عنوان مثال تمرکزتان را روی دوست خود گذارید و در ذهنتان به او بگویید که : “با من تماس بگیر”. اگر تمرکزتان را بالا برده باشید خواهید دید که دوست‌تان با شما تماس می‌گیرد.

القای فکر خود به دیگران نیازمند تمرین و افزایش تمرکز است. چرا که فکر شما نباید پرت شود و به سمت و سوی دیگری برود.

برای مدتی همین تمرین ساده را انجام دهید و سپس به دقت و از صفر، توجه کنید که در چه نوع وضعیت درونی، نتیجه بهتری کسب میکنید.

در تمرینات اولیه چه چیزهایی می­‌توانند تله پاتی ثمربخش را برای ما به ارمغان بیاورند؟

وقتی هنوز در ابتدای راه تله پاتی هستید برای رسیدن به فواید تله پاتی به یک چیز ساده اکتفا کنید چیزی مثل یک شیء در دسترس. تا جایی که می شود تصور آن را با جزئیات در ذهن خود باز سازی کنید و ذهن تان را تنها روی آن متمرکز کنید. بر این تمرکز کنید که چه شکلی است، لمس آن چه حس دارد و شما آن را چطور احساس می­کنید.

مثلا، یک سیب را در نظر بگیرید. یک سیب خاص را با چشم ذهن خود ببینید. طعمش را تصور کنید و حسی که از گاز زدنش پیدا می­ کنید. تمام افکار خود را متمرکز آن سیب کنید.

تصویرها و مخصوصا رنگ­ها بیشتر از کلمات سریع­تر به نتیجه می‌رسند. به مرور در دفعات بعدی و پس از ارتقاء توانایی­‌های خود می­‌توانید سراغ موارد پیچیده‌تر هم بروید. مانند کلمات و یا اعداد.

 

نکته مهم در تله پاتی یا دو هم اندیشی

تمرین و تکرار مهمه اما خیلی از افرادی که تله پاتی رو شروع میکنن فشار زیادی رو توی روزهای اول به خودشون میارن. درسته که تکرار و تمرین خیلی میتونه مهم باشه اما به همون اندازه استراحت هم مهمه.

شما اگر در طول شبانه روز 8 ساعت نخوابین، بعد از دو یا سه روز بیدار موندن شاید توانایی انجام ساده ترین کارها رو هم نداشته باشید.
ذهن هم دقیقا همینطوره. پس استراحت دادن و داشتن آرامش میتونه کیفیت تمرین‌های شما رو بالاتر ببره.

👈🏼 پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین تمرین های تقویت تمرکز حواس را نیز بخوانید.

در اجرای تله پاتی این نکات بسیار مهم را مد نظر قرار دهید:

1. یادگیری ارتباط با “هستی” و عمق وجود خود و ساکت کردن بخشهای بالاتر وجودتان مثل “مغز و افکار و…”

2. قصد کردن پیوسته یا تصویر سازی مطلب مورد نظر برای فرد دلخواه به شکل بسیار آرام.
(اگر زور بزنید بخشهای بالاتر و سطحی‌تر از وجود خود، مانند مغزتان را فعال خواهید کرد که کار را خراب میکند!)

اکثر تله پاتی هایی که بصورت ناخودآگاه است درست درمی‌آیند و در بعضی مواقع که اراده خودآگانه بخواهیم آن را انجام دهیم نتیجه مطلوبی ممکن است کسب نکنیم .

اما خبرخوب این است که تله پاتی را می‌توان به آسانی یاد گرفت و استفاده کرد. با تمرین منظم شما به متخصص تله پاتی تبدیل خواهد شد! وهمیشه در فرستادن و دریافت پیام‌ها با وضوح ودقت فوق العاده صحیح، و موفق عمل خواهید نمود.

 

3.8 31 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

71 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه