چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

معرفی کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین و درس‌هایی از آن:

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین یکی از بهترین کتاب‌هایی است که تاکنون در حوزه توسعه و رشد فردی نوشته شده است.

منبعی گران‌بها برای تمام کسانی که می‌خواهند به واسطه جادوی کلام و قانون جذب به هر چه می‌خواهند در زندگی برسند و شخصیتی قدرتمند برای خود بسازند.

محوریت این کتاب قانون جذب و قدرت کلام است. با خواندن این کتاب متوجه خواهید شد که با همین کلام روزمره‌ای که دارید می‌توانید زندگی خودتان را به کلی متحول کنید.

فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین در واقع مجموعه‌ای از چهار کتاب کوچکتر است که هر چهار کتاب توسط خانم فلورانس اسکاول شین نوشته شده است.
نام این نویسنده به انگلیسی «Florence Scovel Shinn» است. او در 24 ماه سپتامبر سال 1871 در یک خانواده فیلادلفیایی چشم به جهان گشود. این نویسنده آمریکا به عنوان یک هنرمند مشهور و صاحب‌سبک شناخته می‌شود.

درمورد این کتاب:

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین در سال 1989 جمع‌آوری شد و به رشته تحریر درآمد. هر کدام از چهار کتاب فوق در سالی جداگانه نوشته شده است. بازی زندگی و راه این بازی متعلق به سال 1925، کلام تو عصای معجزه‌گر تو است مربوط به سال 1928، در مخفی توفیق محصول سال 1940 و نفوذ کلام در سال 1959 نوشته شده است.

زندگی بازگشت اندیشه‌ها، گفتارها، کردارهای ماست که دیر یا زود به ما باز می‌گردد. تنها کسی که باید دگرگون شود خودتان هستید. خودتان که دگرگون شوید همه‌ی اوضاع و شرایط پیرامونتان نیز دگرگون می‌شود. فلورانس اسکاول شین

او می‌گوید که باید مراقب رفتارمان باشیم. زیرا از هر دست بدهیم از همان دست پس خواهیم گرفت. او بر این باور است که زندگی دقیقاً همان چیزی است که ما به آن فکر می‌کنیم و در ذهن ما می‌گذرد.

اگر با زندگی بجنگیم، او هم از خود دفاع می‌کند. و با ما شروع به جنگیدن می‌کند و اگر راه و روش نیکی را در پیش بگیریم، با ما به خوبی و نیکی برخورد خواهد کرد.

فلورانس به طور صریح و روشن بیان می‌کند که اگر در زندگی خود از معنویات استفاده نکنید، قطعاً با چالش‌های گوناگونی مواجه خواهید شد. زیرا راه و رسم بازی زندگی به گونه‌ای است که باید خودتان را به معنویات و ابزارهای روحانی مجهز کنید.

هر آنچه آدمی در خیال خود تصویر کند، دیر یا زود در زندگیش نمایان می‌شود. برای پیروزی در بازی زندگی باید نیروی خیالمان را آموزش دهیم.فلورانس اسکاول شین

 

» در زندگی از نیروی تخیل خودتان استفاده کنید.

نیروی تخیل

اگر از این نیرو کمک بگیرید مطمئن باشید که دیر یا زود آن‌چه که در تخیلتان می‌گذرد در واقعیت هم عملی خواهد شد. بنابراین درسی که اولین اثر به ما می‌آموزد این است که قانون جذب را به بهترین شکل ممکن در زندگی خودمان به کار بگیریم. در واقع هر چه می‌خواهید به آن برسید را به روشنی در ذهن خودتان تجسم کنید و این احساس را داشته باشید که به هدف خودتان دست پیدا کرده‌اید.

پیشنهاد می کنیم مقاله ۶ تمرین قدرتمند قانون جذب را نیز مطالعه کنید.

زندگی بازگشت اندیشه‌ها، گفتارها، کردارهای ماست ، که دیر یا زود به ما باز می‌گردد. تنها کسی که باید دگرگون شود خودتان هستید. خودتان که دگرگون شوید همه‌ی اوضاع و شرایط پیرامونتان نیز دگرگون می‌شود.فلورانس اسکاول شین

 

» باید اساس زندگی خودمان را بر خیر و صلاح بگذاریم.

در واقع باید تمام تلاشمان را بکنیم که تنها به خیر و نیکی فکر کنیم و تصویر و تجسم شر و بدی را از خیال و تصور خودمان بیرون ببریم. هر فکر و تصوری که داشته باشیم، مطمئن باشید که دیر یا زود در زندگیمان ظاهر خواهد شد.

اسکاول شین می‌گوید که فردی را دیده که همیشه از یک بیماری نادر هراس داشته و همیشه در مورد آن مطالعه می‌کرده است. این بیماری پس از مدتی در بدون او پدیدار شد و او به این صورت بود که قربانی تخیل و تصور خودش شد.

 

» کلام تو عصای معجزه‌گر تو است.

سخنان ما بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می‌دهند و تأثیر بسیار مهمی بر سراسر زندگی ما دارند.

کلام عصای معجزه‌گری برای ما محسوب می‌شود که می‌تواند همه چیز را در زندگی ما متحول کند.

در صورتی که روزی اوضاع بر وفق مراد شما نباشد ولی شما آرامش خودتان را حفظ کنید. و دقیقاً مثل روزی که همه چیز خوب است به سلامتی خودتان اهمیت بدهید و از الفاظ درست و همراه با شادی و امید استفاده کنید، تازه خواهید فهمید که اصلی زندگی همیشه همین بوده است. و شما به مقام تسلط دست پیدا کرده‌اید. آن‌گاه کلام شما به عصای معجزه‌گری تبدیل می‌شود که می‌تواند هر شرایط ناآرامی را به وضعیتی آرام و درست تبدیل کند.

همیشه بدانید که هر چه می‌گویید بر ذهن شما تأثیر می‌گذارد و دیر یا زود در زندگی شما پدیدار خواهد شد. پس هیچ‌گاه تلاش نکنید که از کلام و سخنان خود بر علیه خودتان استفاده کنید.

اکنون هزاران هزار نیکی، از هزاران هزار راه به سویم می‌آید.عبارت تاکیدی از فلورانس اسکاول شین

فلورانس در این کتاب کلماتی بسیار زیبا و دلنشین دارد. او به مخاطب خود اطمینان می‌دهد که ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که خداوند روزی ما را در آن تأمین کرده. و هر چه آرزویش را داریم پیشاپیش در برابر روی ما قرار داده است.

کلام ما به قدری قدرتمند است که نقش کلید را برای این روزی‌ها و آرزوها ایفا می‌کند. می‌توانیم با سخنان خوب خودمان هر چه دوست داریم را به سمت خودمان بکشیم.

مهمترین گام برای رسیدن به خواسته، درست طلبیدن است. انسان باید همیشه آن چیزی را بطلبد که حق الهی اوست.فلورانس اسکاول شین

 

» شاد بودن، کلید خوشبختی است.

شاد بودن

در این کتاب می‌خوانیم که شادی و خوشبختی‌ همیشه در کنار هم هستند. این جمله واقعاً مهم است و به ما نشان می‌دهد که اوضاعی که داریم چندان در احساس ما در زمینه خوشبخت بودن یا نبودن تأثیری ندارد.

هر گاه شاد باشیم پس از مدتی خوشبختی را هم در کنار خودمان خواهیم داشت و شاد و خوشبختی حاصل اعتماد و ایمان کامل به خداوند است. جای که ترس و وحشت وجود دارد خبری از شادی و خوشبختی نیست و در واقع آن‌جا هما جایی است که ایمان به خدا وجود ندارد.

وقتى از ته دل بخندی، وقتی هر چیزی را به خودت نگیری، وقتی سپاسگزار آنچه که هست باشی، وقتی برای شاد بودن نیاز به بهانه نداشته باشی، آن زمان است که واقعا زندگی می کنی…فلورانس اسکاول شین

 

» امید با ایمان چه تفاوتی دارد؟

در بخشی از این کتاب به تفاوت جالبی که بین امید و ایمان وجود دارد اشاره می‌شود. امید وقتی است که ما به آینده نگاهی مثبت داریم و امیدوار هستیم که در آینده به چیزی که آرزویش را داریم برسیم. این در حالی است که ایمان در واقع اطمینان به آن است که ما آن چیزی که آرزویش را داریم پیشاپیش گرفته‌ و به دست آورده‌ایم.

وقتی با ایمان به خدا در زندگی گام برداریم خواهیم فهمید که در این دنیا چیزی به نام « از دست دادن » وجود ندارد.

اگر چیزی در زندگی از ما گرفته شود چیزی همسنگ یا معادل آن به ما داده خواهد شد. پس برای کسی که به خدا ایمان دارد، باخت بی‌معنی است.

در برابر خیر و صلاحم بیدارم و هرگز فرصتی را از دست نمی‌‎دهم.

این جمله واقعاً اهمیت دارد که در برابر فرصت‌هایی که در برابر ما قرار دارد، آگاه و هوشیار باشیم.

 

» نفوذ کلام

نفوذ کلام

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین به ما یاد می‌دهد که ترس را کنار بگذاریم. زیرا ترس دشمن انسان است. کسی که می‌ترسد، شکست در انتظار او است.

وقتی می‌ترسید ارتباط خود را با منبع راستین و واقعی قدرت که خداوند متعال است از دست می‌دهید. در حالی که کسی که به خداوند ایمان دارد می‌داند که ترس بی‌معنی است و هیچ جایی در زندگی ندارد.

در واقع وقتی از چیزی می‌ترسید. دقیقاً همان را به سمت خودتان می‌کشید و جذب می‌کنید. درست است که در این کتاب صحبتی از قانون جذب نشده ولی تمام بخش‌های این کتاب پر از این قانون و کاربردهای آن در زندگی است.

بسیاری از افراد به خاطر ترس از دست دادن، عزیزترین موهبت زندگی خود را خیلی ساده از دست داده‌اند. ترس را کنار بگذارید و بر ترس‌هایتان بتازید. راهی که می‌تواند با آن بر ترس‌هایتان غلبه کنید، کلام شماست. نفوذ کلام به شما می‌گوید کلامتان آن‌قدر قدرت دارد که بتوانید همه چیز را تغییر دهد.

مراقب کلامتان و قدرتی که دارد باشید. بعضی از مردم با خودشان به شکل منفی شوخی می‌کنند. مثلاً می‌گویند ما که شانس نداریم. جالب است که ذهن شما این مسئله را جدی می‌گیرد و طوری رفتار می‌کند که واقعاً شانس ندارید و قرار است همه جا به مشکل بخورید.

بنابراین با استفاده از نفوذ کلامتان دقیقاً به سمت خوشبختی و موفقیت حرکت کنید.

«خدای من خدای وفور برکت است و اکنون هر ناز و نعمتی را که آرزومند یا نیازمند باشم و بیش از آن را نیز به من عطا می‌کند. » عبارت تاکیدی از فلورانس اسکاول شین

کلام آخر

کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین منبعی گران‌بها برای کسانی است که می‌خواهند به واسطه جادوی کلام و قانون جذب به هر چه می‌خواهند در زندگی برسند و شخصیتی قدرتمند برای خودشان بسازند.

کتاب چهار اثر یک معجزه واقعی است و می‌توان از این کتاب به عنوان یک بازوی معنوی در حوزه موفقیت یاد کرد.

 

یکی از بهترین راه‌ها برای طی کردن مسیر موفقیت این است که کتاب‌های خوب و آموزنده بخوانیم.

در این کتاب‌ها مطالب بسیار خوبی وجود دارد که اگر بتوانیم در زندگی خودمان به کار ببندیم دستیابی به اهداف خیلی آسان‌تر و سریع‌تر خواهد شد.

کتاب ۴ اثر فلورانس اسکاول شین

برای تهیه پکیج دانلودی کتاب ۴ اثر فلورانس اسکاول شین بر روی دکمه زیر کلیک کنید. این پکیج شامل: فایل صوتی و pdf این اثر به همراه نقشه ذهنی و توضیحات نقشه ذهنی میباشد.

خرید و دانلود این کتاب
3.3 3 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

12 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه