معرفی و خلاصه کتاب جادوی هاوایی کلارک ویلکرسون

معرفی کتاب جادوی هاوایی اثر کلارک ویلکرسون

کلارک ویلکرسون در کتاب جادوی هاوایی، آموزه‌هایی در اختیار شما قرار می‌دهد که با به کارگیری آن‌ها قدرت ذهن بیشتر و امکان ایجاد ارتباط با ضمیر ناخودآگاهتان فراهم می‌شود. هر انسانی در هر سطحی که باشد ذهنی قدرتمند دارد. یک انسان با دست خالی اما با ذهنی باز می‌تواند جهان را فتح کند.

 

درباره کتاب جادوی هاوایی

این کتاب دربردارنده نتیجه پژوهش‌ها و تحقیقاتی است که دکتر کلارک ویلکرسون (Clark Wilkerson) به همراه همسرش در طول زندگی به دست آورده‌اند. این تجربیات به همراه راهکارهای ارائه شده در بهبود وضعیت سلامتی، افزایش قدرت ذهن و ارتباط با ناخودآگاه خود، ایجاد تعادل میان دنیای بیرونی و درون ذهن، ترک وسواس‌های ذهنی، ایجاد ارتباط‌های ماورایی و… موثر هستند.

چیزهای که ما به آن‌ها فکر می‌کنیم نتایج آینده‌مان خواهند شد پس اگر می‌خواهید زندگی‌تان را تغییر دهید از تغییر ذهن‌تان شروع کنید.وین دایر نویسنده و روانشناس برجسته‌ی آمریکایی

کتاب جادوی هاوایی (Hawaiian magic)، علمی قدرتمند و بی‌نظیر به شما می‌بخشد که زندگی‌تان را به‌سوی سلامت، حقیقت و دانشی خارق‌العاده دگرگون می‌کند؛ تنها به شرطی که آن را به کار بگیرید.

دانستن قوانین کیهانی، اگر ‌آن‌ها را در زندگی روزمره‌تان به کار نگیرید، فایده‌ای ندارد. دستیابی به شادی و سلامتی تمام و کمال خواسته همگان است. این مهم با تسلط ذهنی بر نفس میسر می‌شود.

تمام زندگی‌تان مستقیم یا غیرمستقیم از توانایی‌های ذهن‌تای نشات می‌گیرد.

 

کتاب جادوی هاوایی سفر پر رمز و راز ذهن به سوی کامیابی

با به‌کارگیری راهکارهایی که در این کتاب می‌خوانید و افزایش قدرت ذهنتان می‌توانید به کلام مثبت مسلط شوید و تمرکزتان را بهبود بخشید، ذهنتان را از افکار و وسواس‌های منفی و نامطلوب پاک کنید و آن را شفاف‌تر وسالم‌تر بازیابی کنید.

پس از این‌که شما موفق شدید بین کالبدهای ذهنی‌تان هماهنگی برقرار کنید، زندگی‌تان بسیار شگفت‌انگیزتر و هیجان‌انگیزتر خواهد شد. اگر فکر ‌می‌کنید در گذشته لذت را تجربه کرده‌اید، لذتی که با تعادل سه کالبد ذهنی خود تجربه خواهید کرد، در مقایسه با آن لذت پیشین ورای تصور خواهد بود.

اشخاصی که از یک لیوان نوشیدنی یا شامی باشکوه لذت ‌می‌برند، غذا و نوشیدنی را لذتی شگرف ‌می‌دانند. پس از این‌که شما کالبدهای ذهنی را به تعادل برسانید و آن‌ها را یکپارچه کنید، لذتی مثال‌نزدنی را تجربه خواهید کرد.

 

در بخشی از کتاب جادوی هاوایی می‌خوانیم:

شما در مسیر سلامت، شادی و خوشبختی کامل قرار دارید.

اگر آنچه را که تاکنون آموزش داده شد به کار ببندید، پی خواهید برد که این حقیقت الهی است. باید آموزه‌ای که دریافت می‌کنیم و دانشی که ما را به‌سوی خردمندی رهنمون می‌شود، برای مصلحت خود در زندگی روزمره به کار بگیریم. یادگیری چیزهایی از این قبیل در صورتی که به کار گرفته نشود، حاصلی ندارد.

صدها متافیزیک دان که سال‌ها مطالعه کرده‌اند به‌طور عملی قوانین، قوانین کیهانی یا قوانین خداوندی را در زندگی روزمره‌شان به کار می‌گیرند. بسیاری دانشی پیرامون متافیزیک کسب می‌کنند، در مورد دیگر افرادی که آن علم را به کار بسته‌اند می‌خوانند، حال آن‌که خودشان قادر به اعمال آموزه‌ها به زندگی روزمره‌شان نیستند.

به نظر می‌رسد علت اصلی این موضوع این است که مدارس و اساتید قدر این دانش را نمی‌دانند و تصور می‌کنند که همه از ریشه یا بنیاد این کار آگاهند. اگر ما توسط پدر و مادرمان یاد نگرفته بودیم بایستیم و راه برویم قادر نبودیم راه برویم. بدون این‌که آن‌ها دستانشان را زیر بازوان ما گرفته و با ملایمت ما را راهنمایی و از ما مراقبت کنند، قادر نبودیم شنا کنیم، بخوریم، صحبت کنیم یا هر کار دیگری که حالا انجام می‌دهیم را بلد باشیم. ما می‌بایست برای تمام این کارها توسط اشخاصی که آن‌ها را بلد بودند تحت آموزش قرار بگیریم.

این موضوع در مورد قوانین کیهانی نیز صدق می‌کند؛ در مورد نفس کشیدن، خوابیدن، راه رفتن، صحبت کردن و همۀ کارهایی که در زندگی روزمره‌مان انجام می‌دهیم و بیشتر ما اهمیتی برای آن‌ها قائل نیستیم.

مردم تصور می‌کنند که همۀ این کارها را می‌توانند به خوبی انجام دهند. بیشتر انسان‌ها به‌صورت نادرستی تنفس می‌کنند. این اشخاص نفس‌هایی بسیار سطحی دارند. وقتی شما هوای بیشتری نسبت به آن‌چه در حالت عادی عادت دارید به درون ریه‌هایتان می‌کشید، ظاهر شما به لحاظ علمی طوری بهبود خواهد یافت که زیباتر یا خوشتیپ‌تر شوید. این کار سلامتی و شخصیت شما را به‌طور کلی بهبود می‌بخشد.

 

جملات برگزیده کتاب جادوی هاوایی

کتاب جادوی هاوایی

  • یکی از زیباترین جنبه‌های شرطی‌سازی این حقیقت است که هر تثبیتی که تابه‌حال در ضمیر ناخودآگاه به‌صورت تعمدی، تصادفی یا با تکرار ایجاد شده است می‌تواند به وسیلۀ خود تلقینی از بین برود.
  • اهمیت به دست آوردن و حفظ هماهنگی درون را نمی‌توان آن‌طور که شایسته است مورد تاکید قرار داد. این مهم نیازمند پرداختن به ضمیر ناخودآگاه مانند ضمیر خودآگاه است.
  • ما هفت کالبد اصلی داریم. یکی از این کالبد‌ها، کالبد نفس است. این کالبد به دو نفس مثبت و منفی تقسیم شده است. نفس مثبت خوب است و باید وجود داشته باشد. این نفس در قالب غرور بجا تداعی می‌یابد.
  • تفاوت بین تفکر یک متافیزیک دان خبره و دیگران این حقیقت است که ‌متافیزیکدان خبره توانایی تغییر شیوۀ تفکرش را در خود توسعه داده است.
  • اساتید بزرگ گفته‌اند: «مشکل‌ترین کار شناختن خودتان است». این به معنای شناختن کالبدهای ذهنی درونتان است. تلاش کنید بین آن‌ها هماهنگی ایجاد کنید، آن‌گاه آن‌ها با هم مثل یک واحد کار خواهند کرد.

 

چرا این کتاب را بخوانیم؟
اگر می‌خواهید در مسیر خودشناسی و به دست گرفتن کنترل نیروهای ذهنی قدم بگذارید، مطالعه این کتاب راهنمای مناسبی برای شما خواهد بود.

« کلارک ویلکرسون » در جادوی هاوایی دانشی غنی و روشنگر را به جویندگان راه حقیقت عرضه می دارد. آموزه های او در این کتاب روح ما را می پرورد و توان ارتباط با ناخودآگاه و به کار بستن قدرت عظیم ذهنمان را به ما می‌بخشد.

دانلود رایگان  فایل چکیده صوتی و پی دی اف کتاب جادوی هاوایی اثر کلارک ویلکرسون به همراه تمرینات و نقشه ذهنی در باشگاه کتاب‌خوانی سوپرمایند.

اگر به این مقاله علاقمند بودید به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله “خلاصه کاربردی کتاب محدودیت صفر جو ویتالی” را در وبسایت ذهن برتر مطالعه کنید.

کتاب جادوی هاوایی

برای تهیه پکیج دانلودی کتاب جادوی هاوایی بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

این پکیج شامل: فایل صوتی و pdf این اثر به همراه نقشه ذهنی، تفسیر نقشه ذهنی و تمرین میباشد.

مشاهده جزئیات
5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه