چطور عادت ها میتوانند شما را ثروتمند کنند

چطور عادت ها میتوانند شما را ثروتمند کنند

«این عادت‌ها مانند دانه‌های برف هستند – آن‌ها جمع می‌شوند و سپس با بهمنی از موفقیت روبرو خواهید شد.»

Thomas Corley – توماس کورلی نویسنده کتاب عادت هایت را تغییر بده تا زندگی ات تغییر کند

 

میخواهیم شما را شگفت زده کنیم!

اگر میخواهید ثروتمند شوید، کافیست یاد بگیرید چطور عاداتی را ایجاد کنید تا شما را ثروتمند کنند…

شاید تعجب کنید که چطور ثروتمند شدن به همین سادگی امکان پذیر است! خب این نتیجه تحقیقیست که در سال 2006 دانشگاه دوک انجام داد و متوجه شد 40% فعالیت روزانه ما بر حسب عادت است.

شما فقط تصور میکنید که در حال فکر کردن و انجام آگاهانه کارهای روزمره تان هستید، در حالی که اینطور نیست و 40% کارهایی که در طی روز انجام میدهید اصلا راجع بهشان فکر هم نمیکنید…

 

میدانید این یعنی چه؟

یعنی اینکه، دقیقا زمانی که افراد ثروتمند را میبینید هر روز ثروتمندتر از دیروزشان هستند و تعجب میکنید، در واقع آنها به صورت خودکار، فقط با داشتن عاداتی که آنها را ثروتمند میکند بدون تفکر آگاهانه هر روز به سمت ثروتمند شدن حرکت می‌کنند.

از طرفی دیگر هم افرادی هستند که کاملا در جریان مخالف حرکت می‌کنند !

برای مثال دسته دیگر، افرادی هستند که هر روز فقیرتر از دیروز میشوند. دست به هرکاری میزنند بدون توجه به رویدادهای کوتاه مدت سرانجام شکست میخورند. با هرکسی ارتباط برقرار میکنند نمیتوانند روابط بلند مدت داشته باشند، چرا؟

فقط به خاطر عاداتی که دارند.

چطور عادت ها میتوانند شما را ثروتمند کنند

شما ابتدا عادات تان را می سازید؛ سپس عادات شما، زندگی شما را کنترل میکنند.

به همین سادگی و قدرتمندی این جریان ادامه دارد.

عادات قدرت فوق العاده ای دارند. شما شاید به سختی بتوانید عادتی را ترک کنید… به همان سختی هم شاید عادتی را در خودتان ایجاد کنید. حال، قبل از ادامه با خودتان فکر کنید: آیا عاداتی که هم اکنون دارید، در حال ثروتمند کردن شما هستند یا فقیر؟

با خودتان صادق باشید. زیرا فقط زمانی می توانید متوجه این موضوع شوید که با خودتان روراست باشید و مشکل را شناسایی کنید و آن را برطرف سازید.

 

رقابت عادات در مغز

نورون های مغز شما، بدون آنکه شما بدانید در هر لحظه در حال رقابت بر سر چیزی به نام “فضای کرتیس”-ی هستند. “فضای کرتیس” را یک مشاور املاک در نظر بگیرید که تقاضای زیادی برای خانه های ارزان قیمت و بزرگ دارد.

هر زمانی که شما مهارت جدیدی می خواهید یاد بگیرید، چیزهای جدیدی یاد بگیرید و از قوه خلاقیت تان استفاده کنید؛ در واقع در حال فروش یکی از این فضاهای کرتیسی به نورون هایی هستید که می خواهند نقشه ذهنی انجام کار جدیدی که یاد گرفتید را در ذهنتان ذخیره کنند.

 

اما این روند ساده نیست!

زیرا مسیرهای نورونی قبلی حاضر نیستند فضای کرتیسی شان را به همین راحتی از دست بدهند، بنابراین سعی میکنند تا جایی که می توانند مقاومت کنند و اجازه ندهند فعالیت جدید فضای کرتیسی شان را از آنها بگیرد. دقیقا به همین دلیل است که ایجاد عادات جدید سخت است.

عادت ها

هر عادت جدید برابر است با: یک جنگ میان نورون های جدید (عادات جدید) با نورون های قدیمی (عادات فعلی)

 

اما یک خبر خوب!!

شما میتوانید با یک روش ساده، ایجاد عادات جدید را ساده تر کنید… در واقع شما باید از عادات قدیمی تان کمک بگیرید تا عادات جدیدتان را در ذهنتان ثبت و ذخیره کنید.

روشی را که در ادامه خواهید خواند یکی از اصولی ترین و علمی ترین روش های موفقیت فردی و مالی در زندگی است که به شما کمک میکند عاداتی را که شناسایی میکنید شما را موفق و ثروتمند میکنند را جایگزین عادات قبلی و زاید قبلی کنید.

 

خب، این روش چیست و چطور کار میکند؟

 ⭐ ادامه این مقاله ویژه اعضای باشگاه سوپرمایند است.  

💎 محتوای ویژه اعضا

ادامه این محتوا ویژه شرکت کنندگان در دوره است! برای مشاهده ادامه این بخش، لطفا رمز ورود را وارد کنید. (برای دریافت رمز، به کانال اختصاصی اعضای دوره مراجعه کنید.)

 

آیا تاکنون فکر کرده اید که به جرگه میلیاردرها بپیوندید؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد باشگاه پلاتینیوم (باشگاه میلیاردرها) اینجـا کلیک کنید.

 

3 2 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه