از فقر تا موفقیت حیرت انگیز آنتونی رابینز

از فقر تا موفقیت حیرت انگیز

سلطنت $600 میلیون دلاری آنتونی رابینز

سلطان انگیزه و استقامت “تونی رابینز” با نام کامل “آنتونی رابینز” جز افرادی است که بعد از گذراندن زندگی سخت و تنهایی‌ های بسیار توانست خود را پیدا کند و درست همان جایی که همه ‌جا می‌زنند، بماند و موفقیت ‌های خود را به دست آورد.

آنتونی رابینز در سال ۱۹۶۰ میلادی در شهر لس ‌آنجلس به دنیا آمد. او خانواده بسیار فقیر داشت و در دوران کودکی زندگی بسیار سخت و وحشتناکی پشت سر گذرانده بود. آنتونی مجبور بود بار مسئولیت مادر و بیکاری ناپدری را هم به دوش بکشد. در دوران دبیرستان به عنوان کارگر تاسیساتی و مستخدم مشغول به کار شد تا بتواند به برادر و خواهر کوچکش کمک کند.

 

رابینز در مورد زندگی آن روزهای خود می‌گوید:

«خانه ما سرشار از هرج و مرج، ناسزاگویی و توهین بود.»

سر انجام در هفده سالگی خانه را برای همیشه ترک کرد و به عنوان نگهبان مشغول به کار شد. بعد از گرفتن دیپلم به کارهای زیادی دست زد اما در هیچ کاری نتیجه نمی‌گرفت. رابینز بعد از ترک خانه، قید دانشگاه را زد. چون پولی برای پرداخت شهریه نداشت. او برای تامین مخارج زندگی‌اش به عنوان یک سرایدار مشغول به کار شد.

درسن بیست و دو سالگی در یک آپارتمان محقر و کوچک 40 متری زندگی می‌کرد. می گوید: ” در آن خانه مجبور بودم ظرف هایم را دروان حمامم بشورم.”

او بخاطر بی‌انگیزگی، در همین سنین دچار پرخوری، تنبلی و بی‌حالی و خواب‌آلودگی و اضافه وزن شدید شده بود. او که به شدت گرفتار چاقی، تنبلی و فقر بود در رویای یک ویلای بزرگ میان جنگل و دریا و اتومبیل گران قیمت و همسر و فرزند بود.

 

داستان موفقیت او از جایی شروع شد که…

آنتونی رابینز بالاخره تصمیم گرفت برای رسیدن به این رویاهای جاه طلبانه اش دست به کار شود. شروع به مطالعه کرد و با دنیای تجربه‌های نوشته شده آشنا شد.

فهمیدم که می‌خواهم یک زندگی فوق‌العاده داشته باشم.آنتونی رابینز

شرکت در دورۀ تندخوانی زندگی تونی را تغییر داد. این دوره به رشد و توسعۀ فردی او شتاب و قدرت بخشید. دورۀ تندخوانی او را در مسیری قرار داد تا به کسی که امروز او را می شناسید تبدیل شود.

 

چرا؟

مطالعه پایه و اساس فراگیری دانش است. مطالعه حیاتی ترین گام در بهبود عملکرد فردی که به تمام زمینه های رشد و پیشرفت شخصی شتاب و قدرت می دهد.

دوره‌های تندخوانی زندگی تونی رابینز را تغییر داد و او را در مسیری قرار داد تا تبدیل به کسی شود که امروز هست.
من هیچ‌وقت نتوانسته بودم در یک روز یک کتاب بخوانم اما بعد از یادگیری مهارت‌های تندخواندن توانستم در هفت سال بیش از 700 کتاب بخوانم.آنتونی رابینز

توماس جفرسون، آبراهام لینکلن، فردریک داگلاس، وینستون چرچیل، تدی روزولت، جان اف کندی، بیل گیتس، وارن بافت … همگی خواننده های حرفه ای کتاب در زمینه دانش تخصصی شان بوده اند و موفقیتشان را مدیون اطلاعاتی هستند که از کتابهای مختلف دریافت کرده اند

آیا می‌دانستید تکنیک های تندخوانی، اصول صحیح یادگیری، تقویت حافظه و تمرکز در دوره‌های آموزشی آنلاین حافظه برتر و تکنیک برتر استاد سیدا، مرد حافظه و سرمربی تیم ملی ورزش های ذهنی ایران آموزش داده می‌شود؟

استاد سیدا، مرد حافظه و سرمربی تیم ملی ورزش های ذهنی ایران

 

تندخوانی انتخاب افراد موفق و تاثیرگذار جهان است

هر چه بیشتر بخوانید بیشتر می آموزید و در نتیجه بیشتر رشد خواهید کرد. هر کسی مجموعه ای از اطلاعات را دارد که در زندگی شخصی برای رسیدن به اهدافش از آن استفاده می کند. اطلاعات بیشتر موفقیت های بیشتر را به دنبال خواهد داشت. دریافت اطلاعات به روز و با تداوم زمانی یکی از راهکارهای اساسی برای موفقیت تمام انسان های موفق از جمله رابینز است.

به خاطر تلاش‌هایی که در تنهایی می‌کنید، در مقابل جمع پاداش خواهید گرفت.آنتونی رابینز

 

بخشی از ثروت و دارایی آنتونی رابینز

هم اکنون آنتونی رابینز یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌ها در صنعت سخنرانی انگیزشی و نویسندگی است. بسیاری از افراد مشهور و محبوب در جهان مانند اروسمیث، پیتر گرین، آشر تری ریموند چهارم، پیت بال، سرنا ویلیامز و… آنتونی رابینز را یکی از برترین مشاوران جهان می دانند و او را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده اند.

برای یک سخنرانی مبلغ 300,000 دلار به تونی پرداخت می شود. بیش از 4 میلیون نفر در سمینارهای زنده او شرکت کرده‌اند.

دارایی خالص آنتونی رابینز در سال ۲۰۲۱ ششصد میلیون دلار تخمین زده شده است.

او صاحب جزیره 525 هکتاری و سه مایل از اقیانوس در دومین جزیره بزرگ فیجی به ارزش ۵۲ میلیون دلار می‌باشد.

انتونی رابینز

 

او صاحب املاک مختلف و هواپیمای شخصی خود است.

انتونی رابینز

 

انتونی رابینز

 

انتونی رابینز

ملک ۲۴.۷۵میلیون دلاری آنتونی رابینز  به وسعت ۲ هکتار  و ساحل خصوصی در فلوریدا

 

خانه مدیترانه‌‌ای آنتونی رابینز در کالیفرنیا

خانه مدیترانه‌‌ای آنتونی رابینز در کالیفرنیا، بیش از نیم هکتار و مشرف به زمین به ارزش ۳.۹۹۵ میلیون دلار

 

مقالات پیشنهادی:

 

3 2 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
فروشگاه
مقالات
خانه
دوره ها
جستجو
 
0
    0
    سفارشات شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه